The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос относно грешки С60

#1
При четене с Вида, ми излязоха следните неща: AUM - 47FE Amplifier Faulty configuration - DTC is found active; ECM-210F Front heated oxygen sensor (HO2S) - Faulty signal - DTC is found not active; че ми светеше двигателчето и ми изписваше проблем в изпускателната система, какво означава, че е имало грешка и вече я няма или че ще се появи пак за ламбдата.... а пък за усилватела хептен не го разбрах.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#2
Diagnostic trouble code (DTC) information ECM-210F

Condition
The diagnostic trouble code (DTC) is stored if the engine control module (ECM) registers that the measured lambda value deviates too much from its target value.
The diagnostic trouble code (DTC) can be diagnosed if the following conditions are met:
Engine coolant temperature (ECT) above 70 °C (engine at operating temperature)
fuel trim active
Normal highway driving
Engine speed between 1700-2500 rpm.

Substitute value
The fuel trim is shut off.
Possible source
Damaged front heated oxygen sensor (HO2S).

Fault symptom[s]
Malfunction indicator lamp (MIL) lit.



393: AUM-47FE Amplifier. Faulty installation. Permanent fault
Print

Diagnostic trouble code (DTC) information

Condition
Diagnostic trouble code (DTC) AUM-47FE is stored if the amplifier is incorrectly installed.
Possible source
The amplifier is in the car at the same time that the CAN data states that there is no amplifier.

Fault symptom[s]
Amplifier and CAN-data are not compatible.

Виж на живи данни как работи ламбда сондата,изтрий грашката и я закачи след няколко дена и виж дали я има пак.Приготви си 300 левчета за ламбда.
Сменявал ли си софт на ЦЕМ?А усилвател?От друга кола?Огледай клемите на усилвателя,под седалката винаги се събира влага.
Поздрави и успех
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#3
Ламбдата я сменях преди 3 месеца някъде. Сложих Денсо, дали газта не ми прави някакви проблеми, предишната и беше изгорял подгрева.... относно усилвателя е от друга кола, но ми е ъпдате софтуера, че да ми работи HU-то с всички функции, но сега като се сетя, не ми беше вързан тогава за оригиналното захранване, което намерих след разколачване на пасажерската седалка...
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#4
Ето,сам си си отговорил. Да,може да е от газта и е от нея,вероятно не е настроена както трябва.Както казах,изтрий грешката и виж кога пак ще се появи.Поздрави
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#5
по принцип газовото ми е с ОБД в смисъл вързано ми е за него и си черпи инфо от компа, ама незнам да може да се настрои моя комп на Волвото за газта Sad
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Reply

#6
черпи инфо или чисти грешки - две различни неща са.Щом грешката за сондата не ти е перманентна,значи сондата работи... много рядко сонда работи-неработи.По-вероятно е в определен режим на натоварване сместа на газ да няма необходимите стойности и компа (на колата) започва да се оплаква.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#7
Здравей Leeper,

"по принцип газовото ми е с ОБД в смисъл вързано ми е за него и си черпи инфо от компа"
Това че ГИ то е с ОБД означава две неща:
1. Може САМО да чете данни от бензиновия компютър. За улеснение на "газмена" гледа на две места/газов и бензинов комп/ само с един софт/при това на един и същ екран/.
2. НА базата на т.1/бензиновите адаптации/ си се самоубочава един вид/сам си променя коеф-тите в газовата таблица/.
Така,че виж какъкв ти е газовият комп и след това виж в нетЯ ТТ данни за него за да знаеш какво точно му е "ОБД"то.
Относно грешката ти за кисл. датчик: няма какво да добавя! Ник_ Доб бе достатъчно точен в предният си пост!
Успех!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)