The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Странен шум от ГНП V40 1.9TDI 90к.с.

#1
Здравейте колеги, имам следния проблем. Нафтовата помпа започна да издава странни звуци наподобяващи Икарус или стар Транзит. Звука е някакво "ручене" като ярмомелка. Сигурен съм, че сте чували тоя шум в ИкаруситеSmile Проявява се между 1500 и 2000 оборота съпроводен с кълбета черен пушек и намалена мощтност. На празен ход всичко е наред- държи нормални обороти и не прекъсва. Започна да ми свети(от време на време) лампата за ламбда-сондата. Незнам дали този автомобил изобщо има ламбда или лампата е за нещо друго, но символа е ламбда. Проблема се получи изведнъж. Последните събития преди проблема са смяна на горивен филтър и "реглаж" на турбото. Пиша реглаж в кавички, защото хванах един комшия монтьор да ми смени филтъра пред блока и човека реши, че имам нужда и от реглаж на турбото. Каза, че го направил да "разтоварва" по- рано. Аз лично си мисля, че е нещо заради "реглажа" защото се съмнявам от смяната на филтъра да се скапе нещо. Моля за съвети какво да направя, защото в момента нямам финнсова възможност за сервиз. Благодаря.
V40 1.9TDI 1998
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!
Reply

#2
Никой ли няма идеяSad
V40 1.9TDI 1998
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!
Reply

#3
Ами според мен е най-добре първо да питаш комшията какво е бърникал и после да споделиш тук. Може пък някой да ти помогне с решение на проблема при теб.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#4
modac Wrote:...човека реши, че имам нужда и от реглаж на турбото. Каза, че го направил да "разтоварва" по- рано...

Хм,интересно защо го е направил да разтоварва по-рано ?
Обикновено се натяга , за да може да разтоварва малко по-късно... ?
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#5
Точно това ме интересува. Възможно ли е да е от това, че се разбърника турбото?
V40 1.9TDI 1998
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!
Reply

#6
На мен ми светеше тази лампа за повреда в помпата, направих ревизия на помпата и се оправи
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply

#7
Дава тази грешка, защото когато мотора трябва да има тяга клапана разтоварва турбината и дебитомера отчита недостиг на въздух, моята пълни 0.8 на пик, колегата е писал в предния пост, че се натяга няма никаква логика да разтоварва по рано турбото. Дизела иска въздух за да върви и то охладен затова е този интеркулер.

Volvo V40 1.9tdi 97г.
Reply

#8
Didovolvo1.9td Wrote:Дава тази грешка, защото когато мотора трябва да има тяга клапана разтоварва турбината и дебитомера отчита недостиг на въздух, моята пълни 0.8 на пик, колегата е писал в предния пост, че се натяга няма никаква логика да разтоварва по рано турбото. Дизела иска въздух за да върви и то охладен затова е този интеркулер.

1.9 TDi / 90 к.с - няма дебитомер.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#9
По метода проба- грешка установих, че когато откача буксата на дюзата с датчика тропането става постоянно. Явно там е проблема. Тази дюза някаква по- специална ли е? За какво е този датчик и най- важното как може да се побългари Big Grin
V40 1.9TDI 1998
Само една бела нинджа може да убие друга бела нинджа!!!
Reply

#10
Търси втора употреба по моргите за рено меган или мицубиши каризма 1.9тд те са със същите двигатели като нашите и дюзи Smile
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)