Posts: 24
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Хора,
от 10 дни съм собственик на XC70 2004г. и се сблъсках с първия сериозен проблем. Върнах се от плаж, заключих нормално и...след това колата няма отключване :-(
Повиках ключар, опита всякакви техники ...но уви, без резултат. Като казвам не се отключва, имам предвид че е невъзможно да се отвори както с дистанционните така и с ключ.
Повиках репатрак, закарах я от Созопол в Мото-Пфое Бургас...и втори ден още не са я отворили.
Някой да има идея на какво може да се дължи това?
...предвид обстоятелствата, ще помоля модераторите да публикуват темата по спешност.
Благодаря предварително:-)
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
justincase Wrote:Хора,
от 10 дни съм собственик на XC70 2004г. и се сблъсках с първия сериозен проблем. Върнах се от плаж, заключих нормално и...след това колата няма отключване :-(
Повиках ключар, опита всякакви техники ...но уви, без резултат. Като казвам не се отключва, имам предвид че е невъзможно да се отвори както с дистанционните така и с ключ.
Повиках репатрак, закарах я от Созопол в Мото-Пфое Бургас...и втори ден още не са я отворили.
Някой да има идея на какво може да се дължи това?
...предвид обстоятелствата, ще помоля модераторите да публикуват темата по спешност.
Благодаря предварително:-) Здравей,колега! Неприятна случка за първите 10 дни, но няма как без драми по кола 2-ра употреба ...
Както и да е, това няма оправи нещата ...
Според мен има някаква драма с дедлока, вероятно е блокирал, сигурно колата е седяла на слънце или просто се е случило - някакъв дефект.
Най-странното е, че не могат да я отворят механично и дори в МП :?
Звънни на някой софийски автоключар, може да се е сблъсквал с подобно нещо
Последният вариант е да се жертва стъклото и да се закачат на ОБД буксата, за да пробват да я ресетнат и видят къде е дала фира, т.к. няма как да се стигне до акумулатора в момента.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
justincase Wrote:Хора,
от 10 дни съм собственик на XC70 2004г. и се сблъсках с първия сериозен проблем. Върнах се от плаж, заключих нормално и...след това колата няма отключване :-(
Повиках ключар, опита всякакви техники ...но уви, без резултат. Като казвам не се отключва, имам предвид че е невъзможно да се отвори както с дистанционните така и с ключ.
Повиках репатрак, закарах я от Созопол в Мото-Пфое Бургас...и втори ден още не са я отворили.
Някой да има идея на какво може да се дължи това?
...предвид обстоятелствата, ще помоля модераторите да публикуват темата по спешност.
Благодаря предварително:-)
Хм...
С ключ-а би трябвало да може да се отвори. Освен ако има проблем с бравата.
Ключар не се нядявай да успее отвори точно тази кола, особенно ако е сработил дед-лок-а.
Нещата за които се сещам и предполагам, че може да са -> Акумолатор, CEM.
Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Някой сети ли се да погледне на капака на багажника /петата врата/ дали няма едно капаче, под което има ключалка, та да се пробва през нея?
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
mevdo Wrote:Някой сети ли се да погледне на капака на багажника /петата врата/ дали няма едно капаче, под което има ключалка, та да се пробва през нея?
Не съм 100% сигурен, но такова имат само седаните. Комбитата нямат ключалка на капака за багажника.
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
до 2000 година комбитата имат, само се надига капачето.
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 24
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
здравейте,
...преди това бях сменил реле регулатор,а защото ме съмняваше че не зарежда правилно. С ключаря мерихме акумулатора - напрежението беше 12.77 волта, което смятам за нормално. За съжаление и ключалка на задната врата няма...май остава само dead-lock-a като опция.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
justincase Wrote:здравейте,
...преди това бях сменил реле регулатор,а защото ме съмняваше че не зарежда правилно. С ключаря мерихме акумулатора - напрежението беше 12.77 волта, което смятам за нормално. За съжаление и ключалка на задната врата няма...май остава само dead-lock-a като опция. Да, но него няма как да го отвори ключар ... чупене на стъкло, закачане на буксата и така ... другият вариант е да се реже ламарината на едно място и да се закачат на буксата, но по-лесно ще се счупи стъклото, отколкото да се реше ламарина на ВОЛВО :lol:
Звучи брутално, но няма друг начин ако е блокирал дедлокът, независимо по каква причина - акумулатор, СЕМ и т.н.
BG VOLVO Member #00409
Posts: 181
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:justincase Wrote:здравейте,
...преди това бях сменил реле регулатор,а защото ме съмняваше че не зарежда правилно. С ключаря мерихме акумулатора - напрежението беше 12.77 волта, което смятам за нормално. За съжаление и ключалка на задната врата няма...май остава само dead-lock-a като опция. Да, но него няма как да го отвори ключар ... чупене на стъкло, закачане на буксата и така ... другият вариант е да се реже ламарината на едно място и да се закачат на буксата, но по-лесно ще се счупи стъклото, отколкото да се реше ламарина на ВОЛВО :lol:
Звучи брутално, но няма друг начин ако е блокирал дедлокът, независимо по каква причина - акумулатор, СЕМ и т.н.
Абе и стъклата са здрави:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://fragg.me/video/breaking-volvo-glass">http://fragg.me/video/breaking-volvo-glass</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=hUSXuAOsE40">http://www.youtube.com/watch?v=hUSXuAOsE40</a><!-- m -->
Особено предните като моите, дето са ламинирани, просто нямат трошене...
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Posts: 24
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Здравейте отново:-)
...само да споделя, че проблемът е решен, благодарение на професионалната намеса на Делян и екипа на Мото-Пфое Бургас!
Доколкото разбрах, някой то модулите отговарящ за заключването е блокирал, ресет-нали са го и всичко се оправи. Загадка остана как са успели да я отворят...очевидно е професионална тайна:-)
Специални благодарности на колегите, които взеха отношение, както и на екипа Модератори!
|