The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
досадно прекъсване и непостоянни обороти на празен ход..

#1
Здравейте колеги Волвото ми е 2.0i и върви само и единствено на бензин и никога не е имало газова система... След 2000 оборота прекъсването престава и започват да работят всичките цилиндри иначе работи на 3 цилиндъра на слух... Което ме навежда на мисълта че ми е отишла дистрибуторната капачка или палеца.. Кажете вие какво мислите по въпроса с непостоянните обороти и досадното прекъсване Smile
Reply

#2
Sujalqvam za latinicata , pisha ot telefona.Kolega pri men e sushtata rabota, kakvo li ne smenih I motora na niski oboroti izpuska 1 cilindar I trese.TOva si e bolest na tezi ot 4xx seriq I veche sviknah pisna mi da nalivam pari.smenil sum vsichko po zapalitelnata sistema, cqlata instalaciq e prozvunena sus multicet , vseki edin datchik e zameren po autodatata za tochni stoinosti I nqma opraviq.Probvai da smenish kabeli I sveshti ,distributor I palec no si vzemi originalni Tesla kabeli I originalni sveshti ot moto pfohe okolo 27 leva sa svsveshtite a kabelite gi gledah na 70.Uspeh.
Reply

#3
Възможни причини:
Свещи,кабели,капачка,палец.За да разбереш в кой цилиндър е проблема запали колата и започвай да откачваш и закачваш кабелите един по един на свещите. Ако има промяна в работата на мотора при разкачен кабел на съответния цилиндър,то той работи.Ако няма разлика съответно този цилиндър е проблема. ПРОВЕРИ СИ ВАКУМИТЕ!
Направете замерване на налягането на бензиновата помпа.Може да е ниско налягането и дюзите да плюят. По спомен мисля,че трябваше да е 3-3.5 бара
Провери си дюзите как впръскват на стенд.Ако е необходимо ги почисти на ултразвук.
Възможно е да има също така и нагорел клапан.Хубаво е да се мерне и компресията.
Ще да е едно от всичките изброени неща.Действай по метода на елиминирането.
Между другото....ползвам свещи NGK взети по каталог за моя мотор вече почти 50 000км. и съм страшно доволен
Успех!
Reply

#4
На първо време провери всичко, което е изброено в предният пост!
Възможно е също така само някой от инжекторите да е зацапан. Провери по същият начин както проверяваш запалването, т.е. започваш да откачаш кабелите на инжекторите един по един.
Това, че ти работи на 3 цилиндъра опростява нещата. Все пак възможностите са три: запалване, инжектор/или кабелите му/ и дано да не е последният вариант, който е, механичен проблем.
Според мен тръгни от запалването. Ако не си го обслужвал го направи.
Reply

#5
Провери по същият начин както проверяваш запалването, т.е. започваш да откачаш кабелите на инжекторите един по един.

del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?
Моето мнение ,по въпроса с проблема на колегата :е следното -колегата да си почисти или смени дистрибутор и палец ..да свали инжекторите /ако кара на газ -несъмнено са затлачени/и намери начин за почистването им .също да се провери и маркуча ,който от всмукателните колектори -отива към сервоапарата на спирачките -там има и механичен клапан ! Това са съвети за работа на ДВГ-с бензиново гориво-понеже сега видях ,че колата се кара на бензин само ...допълвам -смени свещите и почисти дистрибуторната капачка от мазнотии
Reply

#6
Може ли да попитам ? Да си мил двигателя загрял преди да започне да прекъсва ?
Ако да сменяй свещите без да се замислиш . Wink
Reply

#7
Калеко Wrote:Може ли да попитам ? Да си мил двигателя загрял преди да започне да прекъсва ?
Ако да сменяй свещите без да се замислиш . Wink

Така се прецакват кабели,но не и свещи. Вероятността да пробият когато са влажни е много голяма.
Аз мойта кочина като и мия мотора задължително след това демонтирам дистрибуторна капачка,кабели и палец. Старателно подсушавам изброеното с въздух под налягане. В последно време дори демонтирам преди миенето за да са съвършенно сухи .
Онез тъпаци от авто мивката където мия винаги казват...т'ва немаа запали :mrgreen:
Ааайде бе??? :mrgreen:
Обаче не знаят с кого си имат работа ... :roll:
Reply

#8
"del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?"

Ами както се разкачат тези на запалването с тази разлика, че на всеки инжектор има по 2 кабела. Така ще се хване проблемен инжектор/и кабеляците към него/. Иначе бензиновите инжектори се запушват с течение на времето, без значение дали се кара на бензин-газ или само на бензин. Просто проблемният момент е спирането работата на инжекторите/заради преминаване на газ или просто сме изгасили двигателя/.
Иначе може да се опита тест две в едно. Като се откачат високоволтовите кабели за да се провери запалването може да се прави и т.н. cylinder power balance test. Т.е. при всяко махане на кабел се отчита спадът на обороти на двигателя. След като са проверени всички цилиндри се гледа къде е най- малкия спад на оборотите. Съответно това е и проблемният цилиндър.
Reply

#9
del Wrote:"del /..би ли споделил ,как се откачат кабелите на инжекторите /един след друг / При работещ двигател ?"

Ами както се разкачат тези на запалването с тази разлика, че на всеки инжектор има по 2 кабела. Така ще се хване проблемен инжектор/и кабеляците към него/. Иначе бензиновите инжектори се запушват с течение на времето, без значение дали се кара на бензин-газ или само на бензин. Просто проблемният момент е спирането работата на инжекторите/заради преминаване на газ или просто сме изгасили двигателя/.
Иначе може да се опита тест две в едно. Като се откачат високоволтовите кабели за да се провери запалването може да се прави и т.н. cylinder power balance test. Т.е. при всяко махане на кабел се отчита спадът на обороти на двигателя. След като са проверени всички цилиндри се гледа къде е най- малкия спад на оборотите. Съответно това е и проблемният цилиндър.

аЗ...млъквам ! На моя двигател ,до кабелите на инжекторите !!! се стига .,след сваляне на колекторните тръби. не знам ,колегата /дел/del /,как ги вади един по един и ползва/cylinder power balance test./
..del -ПРОЧЕТИ ТОВА! от долния линк -от около преди 6...7 години е Big Grin
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760">viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760</a><!-- l -->
Reply

#10
Андро440,

Какво съм препоръчал да се направи първо, в първото ми мнение по темата?
Няма смисъл повече да разводняваме темата!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)