The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обслужване на S40

#1
Здравейте колеги , нов съм във форума . Имам няколко въпроса ! Купих си преди седмица Volvo S40 1,8 115 коня . много съм доволен . никога не съм мислел за закупуването на волво , но ми изпадна на много добри километри от сигурен източник или по точно на 76800 км . По колата нищо не е сменяно ! Предстои ми обслужване. Колко горе долу излиза всичко . с ангренажа сменя ли се водна помпа , да пипам ли ролките ? другото ми е ясно . прочетох тук къде се намирра филтъра на купето , но явно нямам защото под кората , под жабката не видях нищо Smile
Reply

#2
Здравей и добре дошъл!

Ако ще сменяш ремък сменяй всичко ролки, водна помпа наред! Ролките са не по малко важни от ремъка!!!! Поленов филтър/филтър на купето неможеш да нямаш, просто не гледаш на правилното място! Поленовите филтри на Волвата са малко трудни, отнема малко време докато го направиш първия път, след това всичко е лесно!

Поздрави
Volvo For life!
Reply

#3
tihomirs40 Wrote:Здравейте колеги , нов съм във форума . Имам няколко въпроса ! Купих си преди седмица Volvo S40 1,8 115 коня . много съм доволен . никога не съм мислел за закупуването на волво , но ми изпадна на много добри километри от сигурен източник или по точно на 76800 км . По колата нищо не е сменяно ! Предстои ми обслужване. Колко горе долу излиза всичко . с ангренажа сменя ли се водна помпа , да пипам ли ролките ? другото ми е ясно . прочетох тук къде се намирра филтъра на купето , но явно нямам защото под кората , под жабката не видях нищо Smile
Здравей Smile
Аз точно сега се занимавам със смятана на ремъците на моята V40-ка, Ще ти напиша приблизителни цени на тези части, които съм купил.
1.Ангренаж - 56 лв.
2.Пистов ремък - 28 лв.
3.Рокла(тя е само една) със планката - 87 лв.
4.Водна помпа не съм взел още и не знам колко струва.
5.Предни накладки - 55 лв.
6.Задни накладки - 33 лв.
7.Въздушен филтър - 14 лв.
8.Горивни и масления филтър не съм ги купил, както и маслото.
До колкото съм чел във форума началното обслужване е около 500 лв. в зависимост от къде вземаш частите и на какви цени Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#4
Мойто е 98г. и няма такъв филтър за купето на климатроника.Иначе обслужването ангренажен комплект с ролките на ИНА 220лв. водна помпа 120лв. излезе при мен.Майстора ми каза,че водната помпа може да се сменя през една смяна на ангренажния ремък ако няма шумове.
Reply

#5
dimitar76 Wrote:Мойто е 98г. и няма такъв филтър за купето на климатроника.Иначе обслужването ангренажен комплект с ролките на ИНА 220лв. водна помпа 120лв. излезе при мен.Майстора ми каза,че водната помпа може да се сменя през една смяна на ангренажния ремък ако няма шумове.
Поради тази причина аз не съм взел още водна помпа, защото може да не се налага смяна Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#6
@mar7ooo_92 - Пич автора на темата е със съвсем различен двигател от твоят съответно и цените ще са различни. Ролката на ангренажа ми се вижда евтинка да не се окажа някое менте? каква взе, и от къде?... Що се отнася до помпата тя е между 70 - 100 лв и ти препоръчвам да не си правиш експеримент с това да не я сменяш. Какво значи ако няма шумове. Днес няма след 10 000 км има и какво правим тогава?! Отново същата процедура и излишно набиване с пари... С нея е хубаво и антифриза да се смени, кой знае дали е сменян цялостно някога. Ти си знаеш в крайна сметка колата си е твоя.

Поздрави и успех! Smile
бивши:
V40 1.9D 115hp '03 - D4192T3
настоящ
Xc70 D5 185hp MY'06 - D5244T4
Reply

#7
Има едно златно правило - " Купиш ли си кола на старо-сменяш всичко което се сменя-масло,филтър горивен,маслен,ремъци,ролки и помпа !"

( Естествено ако си я взел от приятел на когото имаш доверие какво и кога е сменяно тогава чакаш да дойдат км.за смяна .)

Няма такива като " майстора ми каза , че ремъка има още живот " или " водната помпа не я смених защото ми изглежда читава" ...
Имам приятели който си изпатиха с коли на старо защото майстора има казал , че ангренажа е "добре" и естествено не са го сменили . И какво след това се наложи да правят - ами ремонт на двигател , защото ангренажа се скъсал. И от икономисани 500 лв. ремонта отива на 1 500 .
А какво би станало , ако си на дълъг път , високо в планината например катериш Шипка и водната помпа реши да протече защото е оригиналната и никой никога не я е сменявал и колата е вече на 300 х.км нищо че на таблото пише 120 х.км ?
Не го пожелавам на никой .
Затова като купиш кола и сменяваш каквото трябва и историята на ремонтите започва от теб. Все едно имаш брояч - натискаш копчето за нулиране и започва да брои отначало . След 10 х.км преценяваш , че е време за масло .С маслото е хубаво да се смени и горивен филтър , но си казваш , че си го сменил преди 10 и може да изкара още 10 х.км. На следващата смяна на маслото сменяваш горивния и той със сигурност вече е на 20хил.км. а не на незнам си колко ...

Така , че моят съвет е да преглътнеш първоначалните разходи по обслужването и после да си караш спокойно и да се кефиш на колата а не да и трепериш.
Успех!
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#8
Въздушен филтър на купето нямаш. Слагат ги след 99 година
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#9
momk0 Wrote:@mar7ooo_92 - Пич автора на темата е със съвсем различен двигател от твоят съответно и цените ще са различни. Ролката на ангренажа ми се вижда евтинка да не се окажа някое менте? каква взе, и от къде?... Що се отнася до помпата тя е между 70 - 100 лв и ти препоръчвам да не си правиш експеримент с това да не я сменяш. Какво значи ако няма шумове. Днес няма след 10 000 км има и какво правим тогава?! Отново същата процедура и излишно набиване с пари... С нея е хубаво и антифриза да се смени, кой знае дали е сменян цялостно някога. Ти си знаеш в крайна сметка колата си е твоя.

Поздрави и успех! Smile

Знам, че двигателя е друг и затова написах "ПРИБЛИЗИТЕЛНИ ЦЕНИ" Smile никога не може да се каже точна сума защото всеки магазин или сервиз предлага различно. А частите ги поръчах от един сервиз в града (доста добър) и избрах най- скъпите варианти всичко е Немско и ми дават гаранция 60 000 км.
Поздрави Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#10
Благодаря ви колеги , помогнахте ми до известна степен , все още не съм запознат с марката Smile Най ветоятно другата седмица ще е и ще пиша г/д колко ми е излязло Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)