The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Един нов във форума :)

#21
Блкагораря много.. Сълзенето го оправихме.. Видяхме гуменото о-пръстенче и си поиграхме.. След това смених и останалите гарнитури. С хоум мейд такива. За сега течове няма Smile Сега ще видим нещата с духането.. Гледах тампоните са ми здрави, но забелязах че мотора доста се клати.. Ще кажеш че са омекнали..
Reply

#22
Оказа се че при предното махане на турбото после е било завито неправилно. Вече всичко е в ред.. Smile Сега идва ред на няколко нови въпроси..
1.Колко е стоковият надув на турбото?
2. С кой модел окачването е взаимозаменяемо? Говорим за пружини и амортисьори
3. Какъв Блоуофф клапан ми трябва? Разбрах че е двубутален, но ако има някакъв по точен вариант и модел да ми посочите.
целта ми е 0.8 бара със стокова карантия. Мотора и турбото са проверени и са в перфектен вид..
Reply

#23
Защо тази кола, която купи съвсем скоро и още не си и сменил номерата, пак е пусната в продажба, с какво е наредена? :roll:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)