The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
присветване на таблото

#21
Здравейте колеги! Мистерията с алтернатора продължава.Днес сутринта го свалих и бях решил да купувам друг ама викам я при майстора да го види на какъв хал е моя, че другия не се знае на какъв ще попадна.Попитаха ме защо не съм с колата да замерят всичко,но аз съм проверил: (+) акумулатор (-)алтернатор ; (-) акумулатор (+)алтернатор; откачих клемата на (-) и премерих с минуса на акумулатора за отечки 0,05А, което мисля че е допустимо; кабелите (+) и (-) ,които тръгват от акумулатора във всички посоки; напрежението е еднакво навсякъде каквото е и между полюсите на акумулатора. Преди да го разглобят замериха го 13.2-13.3V, с две думи зле... Смениха отново реле-регулатора (сменян нов преди една година), замериха статор, ротор, провериха лагери, абе всичко перфектно... супер! Замериха го с новото реле 14,3V. Всичко това, реле- 53лв., труд- 20лв.= 73лв. Тръхнах си радостен и бързо бързо да го слагам. Монтирах всичко както си трябва , паля и замервам и кво мислите 13,2V. Писна ми.... толкова трудоемко е разглабянето.... абе нямам думи. Та някакви идей. Има ли някъде другаде в колата някакво реле или чудо ,което да контролира пустото му зареждане?
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#22
След като са ти оправили алтернатора и са измерили 14,3 V - перфектно !
След това си измерил 13,2 според мен защото със стария проблем акумулатора ти е оставал недозареден и трябва да мине малко време или да покараш няколко часа , за да може да се дозареди и да се вдигне напрежението до 14,2 - 14,3. Друг вариант е да свалиш акумулатора и да го дозаредиш вкъщи със зарядно.Мисля , че нямаш проблем и дано да е така ! Smile
Поздрави !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)