Posts: 40
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Здравейте имам проблем на таблото свети Chek engine (emission service required, drive slowly service urgent).
Колата е Volvo S80 2.9 бензин с газов инжекцион на около 300 000.
Когато разкача акомулатора и изчисти грешките няма нищо на таблото, но след 10тина км пак се включва. Въпроса ми е има ли начин да се премахне, изчисти и въобще как да процедирам.
Posts: 743
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Диагностика баце, тия коли са по-умни от нас и така нестава.
volvo v40 1,8 1999г.
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
marvellous Wrote:Здравейте имам проблем на таблото свети Chek engine (emission service required, drive slowly service urgent).
Колата е Volvo S80 2.9 бензин с газов инжекцион на около 300 000.
Когато разкача акомулатора и изчисти грешките няма нищо на таблото, но след 10тина км пак се включва. Въпроса ми е има ли начин да се премахне, изчисти и въобще как да процедирам. Защо реши, че е катализатор? Ако мислиш, че се е запушил - махай го ... предполагам ламбдите са ти емулирани заради газта и няма да имаш ядове.
Но според мен трябва да отидеш на диагностика, защото зад този надпис "Check engine" може да стоят доста проблеми ... освен ако вече не си бил, не са ти казали за катализатора и сега да чакаш някакъв съвет Ако е така - нов или без такъв
BG VOLVO Member #00409
Posts: 40
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Когато дава тази грешка колата влиза ли в някакъв режим или си функционира нормално, заминалият катализатор играе ли роля върху разхода и ако се махне какви биха били последствията?
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
marvellous Wrote:Когато дава тази грешка колата влиза ли в някакъв режим или си функционира нормално, заминалият катализатор играе ли роля върху разхода и ако се махне какви биха били последствията? Не знам дали влиза в някакъв режим, защото не знам каква е точно грешката.
Да, катализатор заминава когато се запуши и определено започва да харчи повече.
Ако се махне ще има само отрицателен екологичен ефект върху природата и положителен върху бюджета ти ... но трябва да поразпиташ каква е ситуацията с кисл. сензор/и, защото при повечето коли трябва да се пипне на едни места и да се каже на ЕКУ-то да не се шашка
BG VOLVO Member #00409
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Yankov Wrote:Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.
И моя се е раздрънчал от известно време.
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Tisho Wrote:Yankov Wrote:Аз съм с махнат катализатор на S80 (2.0T).
Махнах го, защото дрънчеше зверски.
Никаква разлика нямам в разхода на гориво и динамиката (може би, защото моя не е бил запушен, а само раздробен).
Разликата е като застанеш отзад...смърди много неприятно.
Също така надписа (emission service required), за който си споменал си остава, плюс една лампичка на таблото с означена "ламбда" буква.
Не съм търсил решения за емулиране.
И моя се е раздрънчал от известно време. Задръж го докато е възможно. Съвет.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Yankov Wrote:Задръж го докато е възможно. Съвет.
Ще го задържа, но ако се раздрънка хептен, намерил съм в ebay на поносима цена, сменям го, стария продавам.
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
Здравей те Имам няколко въпроса Колата е Волво С80 1999г Бензин-Газ 2,0 163кс Проблемът започна така колата трепереше няма достатъчно мощност много лошо миришеше казаха ми Катализатора е запушен... Казаха ми ходи в сервиз махни го сложи си резонантно гърне и си ок по евтино ще ти излезе от колкото нов катализатор така и направих но проблемът си остана колата пак си трепере няма мощност и на 2500 оборота почва да примигва чека това беше и с катализатора ...така ходих и на диагностика и казаха или нов катализатор и трябва да дадеш 400лв да излъжат компа че няма сонда... Ако мога да помоля хора който са има ли същия проблем да ми напишат кой ще е правилния избор Благодаря
|