The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Вибрации във волана.

#1
Вчера като излезнах на магистрала Струма и като натиснах педала, при около 120 км/ч усетих вибрации във волана и колата, при скорост по-ниска от 100 не се усещат но от 120-130 нагоре яко вибрира, някакви идеи?
[Image: volvo.jpg]
Reply

#2
Вчера като излезнах на магистрала Струма и като натиснах педала, при около 120 км/ч усетих вибрации във волана и колата, при скорост по-ниска от 100 не се усещат но от 120-130 нагоре яко вибрира, някакви идеи?
[Image: volvo.jpg]
Reply

#3
дебалансирана гума - може да ти нарушен баланса, а може и по пътя да са ти са налепили боклуци - кал асфалт или нещо друго

може и шарнир, но там вибрира почти постоянно при всяка скорост
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#4
дебалансирана гума - може да ти нарушен баланса, а може и по пътя да са ти са налепили боклуци - кал асфалт или нещо друго

може и шарнир, но там вибрира почти постоянно при всяка скорост
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#5
gadnia_metal Wrote:може и шарнир, но там вибрира почти постоянно при всяка скорост

Шарнир на носача ли?
Четох по чужди форуми за същия проблем и хората споделят че е от износен "ball joints, track rod ends" (не знам какво значи).
[Image: volvo.jpg]
Reply

#6
gadnia_metal Wrote:може и шарнир, но там вибрира почти постоянно при всяка скорост

Шарнир на носача ли?
Четох по чужди форуми за същия проблем и хората споделят че е от износен "ball joints, track rod ends" (не знам какво значи).
[Image: volvo.jpg]
Reply

#7
точно, шарнир на предните носачи. Само, че при нас са капсуловани с носача и се сменя целия елемент, ако искаш оригинал.
Моите са рециклирани
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#8
точно, шарнир на предните носачи. Само, че при нас са капсуловани с носача и се сменя целия елемент, ако искаш оригинал.
Моите са рециклирани
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#9
gadnia_metal Wrote:точно, шарнир на предните носачи. Само, че при нас са капсуловани с носача и се сменя целия елемент, ако искаш оригинал.
Моите са рециклирани
Четох че при колите 93 и 94 се сменят , а от 95 нагоре целия носач.

"On 1993-94 850s the ball joint is replaceable, however 1995-2000 models require that the complete A-arm be replaced if the ball joint is worn."
http://ipdusa.com/ProductsCat.aspx?Categ...RootID=629
[Image: volvo.jpg]
Reply

#10
gadnia_metal Wrote:точно, шарнир на предните носачи. Само, че при нас са капсуловани с носача и се сменя целия елемент, ако искаш оригинал.
Моите са рециклирани
Четох че при колите 93 и 94 се сменят , а от 95 нагоре целия носач.

"On 1993-94 850s the ball joint is replaceable, however 1995-2000 models require that the complete A-arm be replaced if the ball joint is worn."
http://ipdusa.com/ProductsCat.aspx?Categ...RootID=629
[Image: volvo.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)