The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Помощ за обезвъздушаване на Волво С80

#1
Здравейте.Имам следния проблем,смених ролки,ремъци и водна помпа и сега немога да обезвъздуша колата.Пробвах 2-ва варианта.Единия беше сипвам антифриз между минимум и максимум и паля колата и оставам капачката отворена,но като загрее колата и като отвори термостата минава малко време и хвърля повечето вода от разширителния съд,пробвах също така наливам между минимум и максимум и затварям капачката изчаках да видя дали надува маркучите.НО и при 2-вата случая като покарам колата 5-6 километра уж няма проблеми и не надува като пипна маркучите като изгася колата и хвърля водата от големия маркуч който е от термостата към радиатора,изплува самия маркуч,като стегна маркуча на рака се мъча не мога да го изкарам защото си мислех скообата да е прецакана но мисля че не е,само ме притеснява че там кадето се надява маркуча на радиатора ми се струва че самия този накроиник на радиатора е рязан защоото е много къс но пак не съм сигурен.казвайте какво да правя че не знам вече,писна ми да давам пари за антифризи,пък и да не стане някоя друга беля
Reply

#2
Колата забравих да кажа че е Волво С80 2.0 Т 99 година автомат
Reply

#3
Много не се разбира какъв е проблема. Аз правя следното и се получава:

1. Наливам догоре и паля.
2. Оставям я да работи докато включи перката на радиатора като поддържам да е МАХ при отворена капачка.
3. Затварям капачката и карам 5-6 км.
4. Гледам нивото на затворена капачка, ако е над МИН не я пипам.
5. На следващия ден проверявам и доливам до МАХ преди да запаля.
6. Карам без да проверявам.
7. На следващата сутрин пак проверявам преди да запаля и доливам ако е нужно.
8. За 2-3 дни нивото на студена кола трябва да спре да се променя. Ако не спре - има теч.

След първото обезвъздушаване гледаш нивото само на много студена кола - да не е карана поне 5-6 часа. Нивото много се променя от температурата и дори малко топла системата е под налягане.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
Бих предположил термостат,сменях антифриза брех пощурях една седмица а тръгваме на път разширителния съд постоянно догоре прелива върнах оргиналният термостат и заспа Smile
Завой на пътя не е края на пътя... освен ако не завиеш навреме.
Volvo V40 1.6 16V 1999 80kw(109hp)
Reply

#5
Маркуча който е от термостата към радиатора е топъл и заради това си мисля че нямам проблем с него щом отваря
Reply

#6
незнам на капачката ми дали има клапан от който да изпуска въздуха,знам че на повечето коли има клапан който е да изпуска въздиха или течността която е в повече,и да не би тая капачка да прави проблема,иначе си мисля че колата е обезвъздушена защото по няколко пъти се вклува перката ,парното си работи на топло и ненадува маркучите и температурата вътре на уреда не мърда повече от средата ,а като я изгася и избива тоя маркуч от термостата към радиатора
Reply

#7
Много вероятно проблема е в термостата. Повечето термостати имат малка дупка с клапан отстрани за да компенсира разликата в налягането от по бързото изстиване на радиатора от блока при изгасяне на колата. Повечето евтини термостати го нямат този клапан.


Attached Files Thumbnail(s)
       
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Да, Жоро точно го каза за клапана на термостата. И при мен преди 2 години при смяна на термостата се получаваше като твоя проблем. Реших го като извадих термостата и по периферията ми пробих отвор около 1мм, за да може да премине останалия зад термостата въздух. И сега нямам проблеми.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#9
Вчера най-накрая излезе всичкия въздух,поне така си мисля,защото вчера и днес карам и нямам проблеми,нивото не се променя не надува маркуча,за сега всичко е ок,на някой от вас случвало ли се е да му избива маркуча от термостата към радиатора,защото при мен 2-ва пъти се получи?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)