Posts: 284
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Posts: 284
Threads: 9
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
P.S. полирал съм бронята не фара но ефекта е същия
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Здравейте колеги,
виждам, че доста се изписа по темата Благодаря Ви, за което!
Специално на Волвото фаровете видимо изглеждат добре, но има моменти от денонощието( точно, когато се смрачава) когато абсолютно нищо не виждам. Да, наистина точно тогава най-трудно се вижда докато се кара, но със Сааб-а , този проблем го няма Може би ще трябва да се почистят рефлекторите на фаровете на Волвото...
На Сааб-а фаровете изглеждат страшно захабени, въпреки това се вижда добре...
И двете коли са с ксенон, ако това има значение за захабяването..
Ще гледам да кача снимки, за да се види нагледно.
Поздрави,
Олег Бушев
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
Колегата Nedelchev_1 много добре е показал как се прави полиране - това е начина , всичко друго са експерименти !
Ако, е нарушено огледалното покритие върху рефлектора само с почистване едва ли ще стане ... Има една фирма в гр.Стрелча която го възстановява,казва се "Еверт-Лак" . Изпращаш свален рефлектора с куриер , те ти се обаждат и ти казват цената - от 15 до 50 лв . След като ги направят ти ги връщат обратно .
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 240
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2010
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo XC 90 R-design
Колега Mihov ,
как после капсуловаш фара? Мен това най-много ме притеснява, ако се наложи да давам рефлекторите за поправка, как ще капсуловам фара, без да влиза влага вътре?
Поздрави,
Олег Бушев
850 GLT 2.5 20v 170к.с. - Ex
XC 90 D5 R-design 185к.с.
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Mihov Wrote:Колегата Nedelchev_1 много добре е показал как се прави полиране - това е начина , всичко друго са експерименти !
Ако, е нарушено огледалното покритие върху рефлектора само с почистване едва ли ще стане ... Има една фирма в гр.Стрелча която го възстановява,казва се "Еверт-Лак" . Изпращаш свален рефлектора с куриер , те ти се обаждат и ти казват цената - от 15 до 50 лв . След като ги направят ти ги връщат обратно . И какво стана, след рекламацията на фаровете, оправиха ли ги, трайно ли е или пак по същият начин се скапаха :roll:
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
murjdo Wrote:Колега Mihov ,
как после капсуловаш фара? Мен това най-много ме притеснява, ако се наложи да давам рефлекторите за поправка, как ще капсуловам фара, без да влиза влага вътре?
Поздрави,
Олег Бушев
Ами,при S70 стъклото е прикрепено към корпуса на фара посредством едни скобички-щипки, а между тях има мека гума за влагоизолация . Странно , мислех че и при 850 е така :? . Само да допълня , че това покритие което е било и което ще направят отново в Стрелча , не се харесва с ксенона ...
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 1,194
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
0
bg_tiger1978 Wrote:Mihov Wrote:Колегата Nedelchev_1 много добре е показал как се прави полиране - това е начина , всичко друго са експерименти !
Ако, е нарушено огледалното покритие върху рефлектора само с почистване едва ли ще стане ... Има една фирма в гр.Стрелча която го възстановява,казва се "Еверт-Лак" . Изпращаш свален рефлектора с куриер , те ти се обаждат и ти казват цената - от 15 до 50 лв . След като ги направят ти ги връщат обратно . И какво стана, след рекламацията на фаровете, оправиха ли ги, трайно ли е или пак по същият начин се скапаха :roll: След рекламацията ги возя вече 2 дена , още ги настройвам че бяха разногледи :? . И друг колега от форума е правил при тях рефлектори и по други форуми съм чел добри отзиви , смятам , че при мен се е получило така защото съм си " карък " :lol:
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
Posts: 52
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Виждам доста Volvo Xc 90 в София са с мътни фарове/започнах да се заглеждам след като виждам, че и на моето са мътнички.../!
Решил съм и аз да ги избистрям" очичките"!
Някакви съвети къде да стане това, при кой?
тоест да го прави някой който има опит, иначе мераклии много
Благодаря
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
velev71 Wrote:Виждам доста Volvo Xc 90 в София са с мътни фарове/започнах да се заглеждам след като виждам, че и на моето са мътнички.../!
Решил съм и аз да ги избистрям" очичките"!
Някакви съвети къде да стане това, при кой?
тоест да го прави някой който има опит, иначе мераклии много
Благодаря Твоите стъкла са "пластмасови", така че има 2 варианта:
1. За кратък ефект - на много места ще ги полират с/у 35-40 лв. Изкарват около 6 месеца и после пак помътняват, дори по-сериозно.
2. Решението - свалят се фаровете (поне това е супер лесно), търкат се хубаво с шкурка (започва се от 400 и нагоре), докато излязат всички драскотини и т.н., после до 2000 водно докато се изгладят и се пръскат с хубав здрав лак. След това се качват и след 2-3 седмици, когато лакът хубаво изсъхне, се свалят само за полиране - да се изчистят боклучетата при боядисването, портокаловия ефект и стичания на лака (ако ги има).
Така си направих "стъклата" на БМВ-то преди 3 год. и все още изглеждат като нови (когато се засечем с новия собственик ). Докато на тъща ми Пунтото ги полирвам при смяна на гумите, защото ме домързя (много работа по сваляне на фаровете е) навремето да ги направя като хората (т.2) :lol:
BG VOLVO Member #00409
|