The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ГИ AC Stag-4

#1
Здравейте колеги! Както някои от вас знаят си купих едно Нисанче Алмера и до края на годината мисля да го газифицирам. Решил съм този път да сложа ГИ и да НЕ ходя да ми го слагат, а да го сложи моят автомонтьор с моя помощ. Причините са доста, но най-важните са, че ще ми излезе с около 300 лв по-евтино и че ще я направим като хората с минимално рязане по колата.
Общо взето на това което съм се спрял е AC Stag-4 (изпарител Tomasetto (Италия), газова рейка Valtek (Италия), компютър с инсталация AC (Полша)). Изчетох няколко мнения в други форуми, но много малко имаше и никой не се оплакваше. Въпросът ми е дали някой се докосвал до такъв ГИ и знае дали създава проблеми? Другото което ме притеснява е настройката. Дали ще могат да ми я настроят и къде да стане?
На другото което съм се спрял е Lovato Easy Fast Smart (всичко си е на Lovato), но нещо има доста проблеми с настройката и за това повече предпочитам Stag.
Колата все пак да кажа е Нисан Алмера Н16 2004г 1,5 98 к.с. макар, че тук едва ли някой ще е слагал на такава кола Big Grin
Благодаря предварително!
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#2
здравей , сложихме Стаг на опела на един познат и е много доволен всичко по газовата уредба си е полско и засега си работи без никакъв проблем
искам Volvo XC 70
карта №0222
Reply

#3
Колегите от Нисан форума ме убеждават да слагам ето такъв кит: електроника на Тамона, с две букси и кабелаж, МАР Сензор, Ключ газ/бензин, Редуктор Tomasetto – до 90кв(Alaska), Крепежи и планка за редуктора, Рейка инжектори Валтек, щуцери и планка за закрепване, 4 Дюзи, Сензор ниво, Газов филтър. Има няколко коли като моята с такъв ГИ и нямат проблеми с него. Така, че май ще се откажа от Stag-а.. Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#4
Моят инжекцион е Ловато с компютър Изифаст.Абсолютно всички части са Ловато.За около 65 000 км., съм сменил само два филтъра на ГИ.Според мен Полският и съберичарка са си компромис.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#5
Има няколко коли които идват при мене с такъв инжекцион някои от които са вече на по 100 000 и нямат проблеми само смяна на филтри на време на едната сменяхме мембрани на скоро но за толкова километри какво да искаш
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)