The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Повишена консумация 0,9 А при изваден ключ.

#1
Здравейте приятели! Нуждая се от малко помощ. Преди около месец закупих волво V50 2.0 D 2006 година. Проблема е, че е дефектирал/ според мен /модула за централното и ел стъклата в задна лява врата. Тя се заключва само ръчно. От тук идва проблема с постоянното светене на дисплеите и плафона в купето дори и при заключена с алармата кола. Дисплеите и плафона светват да 5-6секунди, после изгасват и това се повтаря постоянно. Плафона съм го изключил, но консумацията продължава да е малко под 1 ампер. Моля ви за малко помощ! Кажете ми къде да закарам колата да ми я оправят, защото ми пада акумулатора, а идва зима. Благодаря предварително за вашите мнения и съвети!
Reply

#2
taraponti1968 Wrote:Здравейте приятели! Нуждая се от малко помощ. Преди около месец закупих волво V50 2.0 D 2006 година. Проблема е, че е дефектирал/ според мен /модула за централното и ел стъклата в задна лява врата. Тя се заключва само ръчно. От тук идва проблема с постоянното светене на дисплеите и плафона в купето дори и при заключена с алармата кола. Дисплеите и плафона светват да 5-6секунди, после изгасват и това се повтаря постоянно. Плафона съм го изключил, но консумацията продължава да е малко под 1 ампер. Моля ви за малко помощ! Кажете ми къде да закарам колата да ми я оправят, защото ми пада акумулатора, а идва зима. Благодаря предварително за вашите мнения и съвети!


В задните врати май няма електронни модули. Според концепцията на Волво те се управляват от REM. Довечера ще погледна из схемите какво имам за V50 2006.
Reply

#3
Благодаря колега! Има в задната врата електроника, колкото в една жигула. Блокът за който говоря е комплект с моторче, комуникира с компютъра и има сноп от безброй кабели.
Reply

#4
Tisho Wrote:
taraponti1968 Wrote:Здравейте приятели! Нуждая се от малко помощ. Преди около месец закупих волво V50 2.0 D 2006 година. Проблема е, че е дефектирал/ според мен /модула за централното и ел стъклата в задна лява врата. Тя се заключва само ръчно. От тук идва проблема с постоянното светене на дисплеите и плафона в купето дори и при заключена с алармата кола. Дисплеите и плафона светват да 5-6секунди, после изгасват и това се повтаря постоянно. Плафона съм го изключил, но консумацията продължава да е малко под 1 ампер. Моля ви за малко помощ! Кажете ми къде да закарам колата да ми я оправят, защото ми пада акумулатора, а идва зима. Благодаря предварително за вашите мнения и съвети!


В задните врати май няма електронни модули. Според концепцията на Волво те се управляват от REM. Довечера ще погледна из схемите какво имам за V50 2006.
Така е, има само предни модули - ляв (DDM) и десен (PDM), а отзад само механизми на вратите, което е вероятният проблем на колегата ... или кабелче, което се е протрило и дава на маса (в гофрираната тръба на вратата).
Така ми се беше получило на една от предишните коли - светеше постоянно задният "стоп" (макар и по-слабо) и се оказа, че замасява ... след откриване на проблема и изолиране на кабелчето, всичко се оправи. Не знам само с какъв полюс беше, но не гореше бушон :roll:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Нещо не се разбираме. Има един електронен блок с 2 куплунга и жици безброй. Тази част струва в мотопфое от 350 до 420 лева,в зависимост от заключването за деца.
Reply

#6
taraponti1968 Wrote:Нещо не се разбираме. Има един електронен блок с 2 куплунга и жици безброй. Тази част струва в мотопфое от 350 до 420 лева,в зависимост от заключването за деца.
Ако си решил да ходиш в МП, тогава отиди там и да диагностицират проблема, съответно да го оправят ... но надали проблемът да е REM-a.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#7
Оказва се, че има модули в задните врати. Комуникират си по LIN.

На диагностика какво казва въпросния модул?

Ето схема на теловете в колата:

.pdf   TP3999202 2007 S40 V50 C70 Wiring Diagram.pdf (Size: 26.56 MB / Downloads: 134)


Attached Files
.pdf   TP3999202 2007 S40 V50 C70 Wiring Diagram.pdf (Size: 26.56 MB / Downloads: 134)
Reply

#8
taraponti1968 Wrote:Нещо не се разбираме. Има един електронен блок с 2 куплунга и жици безброй. Тази част струва в мотопфое от 350 до 420 лева,в зависимост от заключването за деца.

И най вероятно ще иска програмиране.
Reply

#9
Благодаря за схемите.Междувременно открих, че някой се е мъчил и чишкал и по предна лява врата. Куплунга на снопа кабели идващи от гредата е счупен. Има самоделно изолирани кабели и други такива импровизации. Поръчах си втора употреба куплунзи, ще ги сложа и ще видим какво ще стане. Мисля, че проблема идва от шофьорската врата. На дисплея изписва на жабарски: Portiera lato guida apperta, което ще рече, че шофьорската врата не се е затворила. Ще сменям и ще пиша после. Благодаря на всички!
Reply

#10
taraponti1968 Wrote:Благодаря за схемите.Междувременно открих, че някой се е мъчил и чишкал и по предна лява врата. Куплунга на снопа кабели идващи от гредата е счупен. Има самоделно изолирани кабели и други такива импровизации. Поръчах си втора употреба куплунзи, ще ги сложа и ще видим какво ще стане. Мисля, че проблема идва от шофьорската врата. На дисплея изписва на жабарски: Portiera lato guida apperta, което ще рече, че шофьорската врата не се е затворила. Ще сменям и ще пиша после. Благодаря на всички!
Да не е тренирал някой и да е връзвал алармена инсталация :roll:
Трябва да възстановиш всичко, както е било, за да видиш дали ще се оправи и после да мислиш за модулите.
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)