The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стъпково моторче,SERVICE,Молба за помощ!

#1
Здравейте колеги и приятели на марката
От съвсем скоро съм собственик на Volvo V40 1.8 бензин 122 PS 2001 година.Двигателя не е GDI ,а другия модел.
В тази връзка имам няколко въпроса към вас и предварително благодаря на всички ,които ще се включат в темата и ще ми помогнат с отговорите си.
1.Двигателя не работи равномерно на празни обороти!
Искам да започна с почистване на така нареченото"стъпково моторче"
Бихте ли ми казали къде точно се намира то и къде другаде бих могъл да търся причината?
2.Лампата SERVICE на арматурното табло свети 3-4-5 минути след стартиране на двигателя.
Това нормално ли е и какво точно показва тя? Ако не е нормално какъв би могъл да бъде проблема?
3.Колата поема много трудно от ниски обороти и ми се струва доста тромава.
Това ли е силата на този двигател или имам още проблеми,които ще трябва да отстранявам?

Поздрави с пожелания за безаварийно шофиране!
Reply

#2
За лампата сервиз не се притеснявай,има доста изписано за нея(поразрови се),и е хубаво да закачиш колата за една диагностика.
п.п Поне напиши откъде си.
Reply

#3
Ок,от два дена чета форума и не намирам отговор на въпроса,а именно
Къде се намира тази дроселова клапа за да я почистя и да видя дали няма да има някакъв напредък?
Благодаря!
Reply

#4
Оградено е с по-малкото червено кръгче е стъпковото моторче. Прегледай и вакумите. Снимката е от форума


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#5
Много благодаря колега nedelchev!
Другото оградено предполагам е дроселовата клапа?
Reply

#6
Не! Другото е дебитомер.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#7
В тази тема можеш да откриеш отговорите на въпросите ти за дроселовата клапа.

В тази тема можеш да намериш информация за ресетването на Сервизния интервал.
Reply

#8
borovo Wrote:Здравейте колеги и приятели на марката
От съвсем скоро съм собственик на Volvo V40 1.8 бензин 122 PS 2001 година.Двигателя не е GDI ,а другия модел.
В тази връзка имам няколко въпроса към вас и предварително благодаря на всички ,които ще се включат в темата и ще ми помогнат с отговорите си.
1.Двигателя не работи равномерно на празни обороти!
Искам да започна с почистване на така нареченото"стъпково моторче"
Бихте ли ми казали къде точно се намира то и къде другаде бих могъл да търся причината?
2.Лампата SERVICE на арматурното табло свети 3-4-5 минути след стартиране на двигателя.
Това нормално ли е и какво точно показва тя? Ако не е нормално какъв би могъл да бъде проблема?
3.Колата поема много трудно от ниски обороти и ми се струва доста тромава.
Това ли е силата на този двигател или имам още проблеми,които ще трябва да отстранявам?

Поздрави с пожелания за безаварийно шофиране!
Аз лично се съмнявам да е от дроселовата клапа.Разбира се,качването за диагностика е най-добрия вариант,но гледал ли си свещи,кабели,бобини,въздушен и горивен филтър...? Idea
А за ресетването на service го имаш по-долу!
Reply

#9
Здравей колега. Аз имах подобен на твоят проблем , но на мен колата ми направо гаснеше , когато я изключвах от скорост , не само на светофар , но дори и в движение. Моят автомобил е със същият мотор , но е 2000г. Смених стъпково моторче , проблема остана. Смених горивният филтър , пак същото. Направих цял списък за диагностика и евентуална смяна на части. Преди това обаче , реших да проверя , дали всички добавки по колата са правилни и открих , че от години в сервиза в който ходя слагат масло 10W40 , а по книжка е дадено 5W40. Хората не вярваха , че проблема може да идва от това , но въпреки че маслото ми беше скъпо и го бях сменил едва преди месец , реших да опитам преди да почна да сменям други части. Веднага след като сменихме маслото с даденото по книжката на автомобила 5W40 , проблема изчезна и мотора влезе в нормални обороти. От месеци не съм имал никакъв проблем. Не знам дали това ще ти помогне , но искрено се надявам.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)