The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Маховик на дизелов двигател

#1
Здравейте колеги, искам да попитам някой сменял ли е съединител на дизеловия Д5252Т агрегат, и ако да маховика демферен ли е?
Трябва ли да се сменя при всяка смяна на съединител?
Предстои ми смяна на съединител и получих различни отговори от приятели за това дали маховика е демферен или обикновен. Объркан съм и не знам какво да поръчам, да не говоря и за цените... изглежда, че смяната ще ми излезне по скъпо от стойността на колата в момента(2000лв и нагоре) на път съм да се откажа да я карам повече, ще си остане като паметник пред блока Sad
STAY TOP GEAR! Membership # 00399
Reply

#2
Хм, тези обозначения... не са ми ясни. Аз съм с 2.5 ТДИ, маховика е демпферен. Преди 25 000 разтуряхме съединител. Не само че не съм сменял маховик, ами и ковах феродо. Само дето смених лагера с помпата, та пак сумата с работата излезе 500 лева. Някои ще надигнат вой, че така не се прави, но аз не смятам да векувам с тази кола. Стане ли за пребоядисване, заминава.
Reply

#3
Съчувствам ти Ванка ! Това си е голям разход . От всичко което съм чел за този двигател , и от предлаганите части в сайтовете съм останал с впечатлението , че маховика е демпферен , а пък и няма начин да не е при голям дизелов агрегат .

Съединител с лагер помпа - 552.77 лева
Маховик - 1 413.77 лева

Това са цените на мистер.ауто
В Ибей може да ги намериш за 1500,00 лв. бруто - демпферен маховик , съединител с лагер помпа .
Какви са признаците при теб за заминал маховик ? Трябва да дрънчи на празен ход доколкото знам ?
Ако намериш нещо по евтино , сподели информацията с нас . И на мен ми предстои смяна на съединител , не че има признаци но гледам да свикна с тази мисъл предварително .
Успех в решаването на проблема !
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#4
С демпферен маховик е. Най-добре е след като се свали,ако не е много разбит,може и да караш. Иначе колегата горе е споменал симптомите,като работи на място се чува яко дрънчене,което става осезаемо със затоплянето на двигателя.При мен е сменян само съединител без маховик ,но не усещам подобни вибрации.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI
Volvo V40 1,9D 115h.p 2004
Nissan Primera P10 2.0D - ex.
Reply

#5
да, цената на маховика хич не е приятна, но се сменя само при нужда. Не е необходимо да е в комплект със съединител
Reply

#6
tortomanin Wrote:Хм, тези обозначения... не са ми ясни. Аз съм с 2.5 ТДИ, маховика е демпферен. Преди 25 000 разтуряхме съединител. Не само че не съм сменял маховик, ами и ковах феродо. Само дето смених лагера с помпата, та пак сумата с работата излезе 500 лева. Някои ще надигнат вой, че така не се прави, но аз не смятам да векувам с тази кола. Стане ли за пребоядисване, заминава.

Колега кой обозначения не са ти ясни ??? Двигателя ти е D5252T въпросния 2,5tdi Smile
Reply

#7
Ми, хубаво. Ако беше написал по-просто модела, нямаше да се налагат пояснения. Аз и на БМВ-то си не помнех двигателя М-колко беше. Това са маниашки работи. Нали не ви поправям правописните грешки, дори се старая да се вмъкна в тона.
Reply

#8
Преди повече от 80 000 ми твърдяха в МП че маховика е за смяна Wink
Не съм сменял още нищо по тая линия. Предполага ще скоро им дойде времето.


Цените са подобни с +/– не много.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://drive.bg/index.php?cPath=10150&ModelId=7262&sort=3a">http://drive.bg/index.php?cPath=10150&M ... 62&sort=3a</a><!-- m -->


Attached Files Thumbnail(s)
               
Reply

#9
Извинявам се, ако не съм написал нещо както трябва. Благодаря за пояснението, явно наистина е демпферен. Не съм чул дрънчане както казвате, даже не знам как би звучал разбит маховик, изгелжда има малко останал живот в моят, цените наистина са болезнени. Проблемът ми е, че като оставя колата на сервиз и като я разглобят, едва тогава ще могат да ми кажат дали е за смяна маховика, а пък аз гледам цял комплект в Е-bay за около 1300лв излиза(маховик + съединител). Ето и линк да видите какво гледам, чакам да ми отговорят на запитване дали става и за 850, защото го дават с S70

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.com/itm/VOLVO-S70-CLUTCH-KIT-DUAL-MASS-FLYWHEEL-97-00-2-5-TDi-/120556336147?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c11b7b413#shpCntId">http://www.ebay.com/itm/VOLVO-S70-CLUTC ... 3#shpCntId</a><!-- m -->
Koко, погледни го, според мен си заслужава.
STAY TOP GEAR! Membership # 00399
Reply

#10
Недей да бързаш да взимаш цял комплект! Нека да я разглобят и да се види, защото ако не е за смяна ще се набуташ само с 1000 и кусор лева...... Това което го гледаш в Ибей не ти го препоръчвам (някаква куче марка изглежда). Гледай Валео или Лук. Лук са по-хубави, но естествено и по скъпи.... Успех и стискаме палци да не е за смяна Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)