04-15-2007, 06:59 PM
Почти откакто я имам колата го има този проблем - като е студена - примерно е стояла няколко часа без да работи тръдно пали - върти по 4-5 сек. Преди 2 дни реших да видя дали бензиновата помпа ранботи - откачих входящият маркуч за бензина и като дам на контакт помпата изпомпва определено количество бензин,ако продължа да въртя ключа в позиция на запалване помпата пуска гориво постоянно докато запали мотора - според мен помпата си работи,а и колата си върви добре на бензин.
Винаги го има проблема с паленето след няколко часа независимо дали като съм спрял съм я оставил на газ или на бензин.И така реших да си направя един експеримент - оставих я да работи на бензин и разкачих маркуча за газта - където влиза към смесителната плочка - интересно но проблема с паленето изчезна,бях я оставил така и на дгугата сутрин като слязох пред блока само докато и показах ключа и запали веднага без да се замисли.
Въпроса ми е: дали има вероятност като паля да пуска и газ и бензин едновременно и това да пречи на мотора да запали нормално - аз поне друго обяснение нямам,щом на разкачена газ си пали от ряз.
Знам че има един магнитен вентил който би трябвало да спира притока на газ когато колата работи на бензин - пробвах и това - когато колата работи на газ - откачам клемата на вентила и колата ''умира''.Това според мен означава че той работи.
Дали е възможно при самото палене да се ошашква нещо и да пуска и малко газ???
А и още нещо - смених си изпарителя миналото лято и на новият нямам стъпков мотор за празният ход.Неговата роля не е ли също като колата работи на бензин да се затваря до край и да спира притока на газ.
Много ще се радвам ако някой може да помогне по проблема,като се замисля след като успях да си намеря и сменя пантата на предният капак,само това ми остана като проблем по каляската.
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги Волвари
Винаги го има проблема с паленето след няколко часа независимо дали като съм спрял съм я оставил на газ или на бензин.И така реших да си направя един експеримент - оставих я да работи на бензин и разкачих маркуча за газта - където влиза към смесителната плочка - интересно но проблема с паленето изчезна,бях я оставил така и на дгугата сутрин като слязох пред блока само докато и показах ключа и запали веднага без да се замисли.
Въпроса ми е: дали има вероятност като паля да пуска и газ и бензин едновременно и това да пречи на мотора да запали нормално - аз поне друго обяснение нямам,щом на разкачена газ си пали от ряз.
Знам че има един магнитен вентил който би трябвало да спира притока на газ когато колата работи на бензин - пробвах и това - когато колата работи на газ - откачам клемата на вентила и колата ''умира''.Това според мен означава че той работи.
Дали е възможно при самото палене да се ошашква нещо и да пуска и малко газ???
А и още нещо - смених си изпарителя миналото лято и на новият нямам стъпков мотор за празният ход.Неговата роля не е ли също като колата работи на бензин да се затваря до край и да спира притока на газ.
Много ще се радвам ако някой може да помогне по проблема,като се замисля след като успях да си намеря и сменя пантата на предният капак,само това ми остана като проблем по каляската.
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги Волвари