The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Отново за проблема със запалването

#1
Почти откакто я имам колата го има този проблем - като е студена - примерно е стояла няколко часа без да работи тръдно пали - върти по 4-5 сек. Преди 2 дни реших да видя дали бензиновата помпа ранботи - откачих входящият маркуч за бензина и като дам на контакт помпата изпомпва определено количество бензин,ако продължа да въртя ключа в позиция на запалване помпата пуска гориво постоянно докато запали мотора - според мен помпата си работи,а и колата си върви добре на бензин.
Винаги го има проблема с паленето след няколко часа независимо дали като съм спрял съм я оставил на газ или на бензин.И така реших да си направя един експеримент - оставих я да работи на бензин и разкачих маркуча за газта - където влиза към смесителната плочка - интересно но проблема с паленето изчезна,бях я оставил така и на дгугата сутрин като слязох пред блока само докато и показах ключа и запали веднага без да се замисли.
Въпроса ми е: дали има вероятност като паля да пуска и газ и бензин едновременно и това да пречи на мотора да запали нормално - аз поне друго обяснение нямам,щом на разкачена газ си пали от ряз.
Знам че има един магнитен вентил който би трябвало да спира притока на газ когато колата работи на бензин - пробвах и това - когато колата работи на газ - откачам клемата на вентила и колата ''умира''.Това според мен означава че той работи.
Дали е възможно при самото палене да се ошашква нещо и да пуска и малко газ???
А и още нещо - смених си изпарителя миналото лято и на новият нямам стъпков мотор за празният ход.Неговата роля не е ли също като колата работи на бензин да се затваря до край и да спира притока на газ.

Много ще се радвам ако някой може да помогне по проблема,като се замисля след като успях да си намеря и сменя пантата на предният капак,само това ми остана като проблем по каляската.
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги Волвари Smile
Reply

#2
Почти откакто я имам колата го има този проблем - като е студена - примерно е стояла няколко часа без да работи тръдно пали - върти по 4-5 сек. Преди 2 дни реших да видя дали бензиновата помпа ранботи - откачих входящият маркуч за бензина и като дам на контакт помпата изпомпва определено количество бензин,ако продължа да въртя ключа в позиция на запалване помпата пуска гориво постоянно докато запали мотора - според мен помпата си работи,а и колата си върви добре на бензин.
Винаги го има проблема с паленето след няколко часа независимо дали като съм спрял съм я оставил на газ или на бензин.И така реших да си направя един експеримент - оставих я да работи на бензин и разкачих маркуча за газта - където влиза към смесителната плочка - интересно но проблема с паленето изчезна,бях я оставил така и на дгугата сутрин като слязох пред блока само докато и показах ключа и запали веднага без да се замисли.
Въпроса ми е: дали има вероятност като паля да пуска и газ и бензин едновременно и това да пречи на мотора да запали нормално - аз поне друго обяснение нямам,щом на разкачена газ си пали от ряз.
Знам че има един магнитен вентил който би трябвало да спира притока на газ когато колата работи на бензин - пробвах и това - когато колата работи на газ - откачам клемата на вентила и колата ''умира''.Това според мен означава че той работи.
Дали е възможно при самото палене да се ошашква нещо и да пуска и малко газ???
А и още нещо - смених си изпарителя миналото лято и на новият нямам стъпков мотор за празният ход.Неговата роля не е ли също като колата работи на бензин да се затваря до край и да спира притока на газ.

Много ще се радвам ако някой може да помогне по проблема,като се замисля след като успях да си намеря и сменя пантата на предният капак,само това ми остана като проблем по каляската.
Благодаря предварително на всички отзовали се колеги Волвари Smile
Reply

#3
Много лесно ще разбереш дали газта е виновна - вадиш маркуча и докато някой друг пали ти ще се ослушваш край газовия маркуч.
Пробвай и друг номер - запали на бензин, изгаси и пак запали на бензин без копчето да си го сменял на газ. Така ще разбереш дали се изпуска малко количество газ когато палиш на бензин, а ключа е в положение газ.
Странно ми се струва да махнеш газовия маркуч и колата да пали на бензин по добре. Само за проба запуши плочката с коркова тапа например и виж дали пак пали от четвърт. Ако не пали толкова добре значи не газта е проблема, ами въздуха трябва да гледаш...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#4
Много лесно ще разбереш дали газта е виновна - вадиш маркуча и докато някой друг пали ти ще се ослушваш край газовия маркуч.
Пробвай и друг номер - запали на бензин, изгаси и пак запали на бензин без копчето да си го сменял на газ. Така ще разбереш дали се изпуска малко количество газ когато палиш на бензин, а ключа е в положение газ.
Странно ми се струва да махнеш газовия маркуч и колата да пали на бензин по добре. Само за проба запуши плочката с коркова тапа например и виж дали пак пали от четвърт. Ако не пали толкова добре значи не газта е проблема, ами въздуха трябва да гледаш...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#5
Аз да си продължа по проблема: Значи пробвах това което ме посъветва Мерк: бях си разкачил маркуча за газта който отива към смесителната плочка,оставих колата няколко часа да изстине отидох завъртях ключа и веднага запали,загасих пак запалих - никакви грижи.
След още няколко часа направих следваща проба - отново при разкачен маркуч за газта,но запуших отвора който идва откъм смесителната плочка - колата пак си пали перфектно.Смятам да заключа че проблемът не е в недостиг на въздух,а в пускане на газ като пали на бензин.Прав ли съм?
Дали проблемът е в самия магнитен клапан който пуска/спира газта или някъде по тоците??
Едно друго странно нещо се случва с автомобила: оставил съм си я на бензин,давам на контакт,свети си червено копчето,паля,колата си работи на бензин.Гася,пак на контакт,пак червено,пак си пали и работи на бензин....и така няколко пъти докато в един момент(всеки път след произволен брой опити) като дам на контакт лампата светва зелено :?:
И като запаля колата си минава на газ,а аз копчето не съм го пипал изобщо...Е това пък какво е ????и дали пак не е свързано с магнитния вентил???
Надявам се някой да може да помогне с този странен проблем..
Reply

#6
Аз да си продължа по проблема: Значи пробвах това което ме посъветва Мерк: бях си разкачил маркуча за газта който отива към смесителната плочка,оставих колата няколко часа да изстине отидох завъртях ключа и веднага запали,загасих пак запалих - никакви грижи.
След още няколко часа направих следваща проба - отново при разкачен маркуч за газта,но запуших отвора който идва откъм смесителната плочка - колата пак си пали перфектно.Смятам да заключа че проблемът не е в недостиг на въздух,а в пускане на газ като пали на бензин.Прав ли съм?
Дали проблемът е в самия магнитен клапан който пуска/спира газта или някъде по тоците??
Едно друго странно нещо се случва с автомобила: оставил съм си я на бензин,давам на контакт,свети си червено копчето,паля,колата си работи на бензин.Гася,пак на контакт,пак червено,пак си пали и работи на бензин....и така няколко пъти докато в един момент(всеки път след произволен брой опити) като дам на контакт лампата светва зелено :?:
И като запаля колата си минава на газ,а аз копчето не съм го пипал изобщо...Е това пък какво е ????и дали пак не е свързано с магнитния вентил???
Надявам се някой да може да помогне с този странен проблем..
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)