The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
променливи обороти на 440 GL

#21
Аз съм с В18ЕР, пълна инжекция, и аз нямам турбо Sad, а такава джаджа имам, доколкото разбрах Smile
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
Reply

#22
Аз съм с В18ЕР, пълна инжекция, и аз нямам турбо Sad, а такава джаджа имам, доколкото разбрах Smile
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
Reply

#23
Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#24
Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#25
WarOfTheWorlds Wrote:Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.

Дам, баш там, където казваш, се намираше туй нещо, след оправянето на което ми се оправиха оборотите Smile. Иначе и аз съм чувал за цената на дебитомера, и затова се бях уплашил, но от тази страна си е екстра, че нямам Smile, макар че сигурно е доста по-добре с него
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
Reply

#26
WarOfTheWorlds Wrote:Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.

Дам, баш там, където казваш, се намираше туй нещо, след оправянето на което ми се оправиха оборотите Smile. Иначе и аз съм чувал за цената на дебитомера, и затова се бях уплашил, но от тази страна си е екстра, че нямам Smile, макар че сигурно е доста по-добре с него
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
Reply

#27
колата ми вече е като нова.
за скромната сума от 300 лв. ми смениха изпускателните клапани , понеже бяха все едно ги е ръбала мишка , шлаиф на леглата на клапаните, и центровка на газ/бензин и сега мърка като котенце.
и оборотите ми си доидоха на място и сега върви доста леко , без да се дави или да придърпва
Reply

#28
колата ми вече е като нова.
за скромната сума от 300 лв. ми смениха изпускателните клапани , понеже бяха все едно ги е ръбала мишка , шлаиф на леглата на клапаните, и центровка на газ/бензин и сега мърка като котенце.
и оборотите ми си доидоха на място и сега върви доста леко , без да се дави или да придърпва
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)