05-01-2007, 01:35 AM
Аз съм с В18ЕР, пълна инжекция, и аз нямам турбо , а такава джаджа имам, доколкото разбрах
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
променливи обороти на 440 GL
|
05-01-2007, 01:35 AM
Аз съм с В18ЕР, пълна инжекция, и аз нямам турбо , а такава джаджа имам, доколкото разбрах
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
05-01-2007, 01:35 AM
Аз съм с В18ЕР, пълна инжекция, и аз нямам турбо , а такава джаджа имам, доколкото разбрах
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
05-01-2007, 07:20 AM
Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013. VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
05-01-2007, 07:20 AM
Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик.
Та този датчик не е особено скъп, 10 - 20 лева. Истинският дебитомер струва между 150 - 200 лева на втора ръка и представлява доста сложно устройство в което има платинена нагреваема жичка и цяла платка с електроника разположена отгоре. Имам и двата модела B18EP и B18FT. Нямат абсолютно нищо общо в управлението. Нестабилните обороти на празен ход могат да бъдат следствие от неизправен датчик. Ако желаете мога да кача снимки на истинският дебитомер. Сами ще видите, че разликата е огромна.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013. VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
05-01-2007, 11:24 AM
WarOfTheWorlds Wrote:Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик. Дам, баш там, където казваш, се намираше туй нещо, след оправянето на което ми се оправиха оборотите . Иначе и аз съм чувал за цената на дебитомера, и затова се бях уплашил, но от тази страна си е екстра, че нямам , макар че сигурно е доста по-добре с него
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
05-01-2007, 11:24 AM
WarOfTheWorlds Wrote:Истински дебитомер имат САМО моторите с индекс FT и FT(M), т.е. турбо версиите. Всички останали, като EP например имат пародия на дебитомер (малкият син датчик, намиращ се в гофрираната тръба м/у въздушният филтър и дроселовата клапа). Това обаче НЕ Е дебитомер, а само датчик. Дам, баш там, където казваш, се намираше туй нещо, след оправянето на което ми се оправиха оборотите . Иначе и аз съм чувал за цената на дебитомера, и затова се бях уплашил, но от тази страна си е екстра, че нямам , макар че сигурно е доста по-добре с него
Горд собственик на ВОЛВО ! ! !
05-01-2007, 03:41 PM
колата ми вече е като нова.
за скромната сума от 300 лв. ми смениха изпускателните клапани , понеже бяха все едно ги е ръбала мишка , шлаиф на леглата на клапаните, и центровка на газ/бензин и сега мърка като котенце. и оборотите ми си доидоха на място и сега върви доста леко , без да се дави или да придърпва
05-01-2007, 03:41 PM
колата ми вече е като нова.
за скромната сума от 300 лв. ми смениха изпускателните клапани , понеже бяха все едно ги е ръбала мишка , шлаиф на леглата на клапаните, и центровка на газ/бензин и сега мърка като котенце. и оборотите ми си доидоха на място и сега върви доста леко , без да се дави или да придърпва |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |