The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето!!!!!

#1
Сутрин или когато е е престояла 3-4 часа имам следния проблем: трябва да завъртя ключа поне 3 пъти докато запали. Колата има ток ,мерих всичко възможно и е ОК, а и въртя яко без проблеми. Имам двама "майстори" в квартала..гледаха бензиновата помпата- чува се ,прави налягане в колектора.би трябвало да е ОК..после се замислихме за регулатора на налягане, да не се връща бензина обратно. Нещо го запушваха и било сухо,което означавало,че бензина уж си стоял горе ,а не се стичал- значи е наред и той!! В крайна сметка всичко работи ама колата не пали както трябва и не знаят какво й е???? Но пали трудно и се едно няма бензин и докато качи...и запали. Сега да почне едно по едно да сменям ще ми излезне доста скъпо, макар че имам големи намаления и в бош и в евро07. Не съм ходил в сервиза на форума защото ми е далече ,а нямам 2ра кола в момента. За мото пфое не си и мисля. Съвети????
Reply

#2
хора никой ли няма да посъветва нещо??? поне кажете някой добър диагностик?
Reply

#3
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l -->
Reply

#4
Благодаря колега. Аз лично не мисля, че проблема ми е електрически обаче ще звънна да питам.
Reply

#5
Възвратен клапан на бензиновата помпа. Целта му е да не пуска горивото наобратно. Когато колата стои бензиновата рейка
е пълна и под налягане и така трябва да остане до следващото палене. Този клапан като изпуска това налягане пада, бензина се
връща обратно и резултата е че трябва да въртиш няколко пъти докато помпата подкачи налягане и напълни рейката.

Тъй като твоя най-вероятно е интегриран вътре в помпата, можеш да си сложиш допълнителен след горивния филтър
Такива универсални клапани има в евро07, косер и сигурно в много други авточасти.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#6
commodus Wrote:Сутрин или когато е е престояла 3-4 часа имам следния проблем: трябва да завъртя ключа поне 3 пъти докато запали. Колата има ток ,мерих всичко възможно и е ОК, а и въртя яко без проблеми. Имам двама "майстори" в квартала..гледаха бензиновата помпата- чува се ,прави налягане в колектора.би трябвало да е ОК..после се замислихме за регулатора на налягане, да не се връща бензина обратно. Нещо го запушваха и било сухо,което означавало,че бензина уж си стоял горе ,а не се стичал- значи е наред и той!! В крайна сметка всичко работи ама колата не пали както трябва и не знаят какво й е???? Но пали трудно и се едно няма бензин и докато качи...и запали. Сега да почне едно по едно да сменям ще ми излезне доста скъпо, макар че имам големи намаления и в бош и в евро07. Не съм ходил в сервиза на форума защото ми е далече ,а нямам 2ра кола в момента. За мото пфое не си и мисля. Съвети????
Здравей колега.
Първо ти трябва диагностика. После ще му мислим.
Иначе разсъждаване върху някакъв проблем някъде си...е леко "несериозно"...

Поздрави.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)