Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Здравейте колеги. Имам няколко въпроса относно оборудването на ХС60, D5 205 кс. Как да разбера имам ли печка? 12 волтовите изводи неработят. Това нормалноли е? Стартират ли се от някъде или? Неуспявам да осъществя връзка с GSM си чрез блутута (GSM ми е SAMSUNG S3).
Posts: 172
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2011
Reputation:
0
Ако имаш печка то тя е под левия калник. Два маркуча водят към нея. Ако имаш и на вън е под 5 градуса можеш да я чуеш как работи след като стартираш(неказвам "запалиш", че е много двусмислено) двигателя! Не е нормално 12 волтовите изводи да не работят когато си на контакт. Провери бушоните!
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Преди няколко дни четох тема със същия въпрос, на която Влади (Dodo 155) много добре обясни как се открива туй чудо..
Даже на 90% съм сигурен, че беше за XC60.
Вие не ползвате ли търсачката бре колеги?
Вече ми става неудобно, когато я ползвам. Толкова много инсталирана мощ...само за мен...
Нека не затрудняваме излишно модераторите, а направим общността, която ползваме безплато - удобна и подредена.
Поздрави.
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Yankov Wrote:Преди няколко дни четох тема със същия въпрос, на която Влади (Dodo 155) много добре обясни как се открива туй чудо..
Даже на 90% съм сигурен, че беше за XC60.
Вие не ползвате ли търсачката бре колеги?
Вече ми става неудобно, когато я ползвам. Толкова много инсталирана мощ...само за мен...
Нека не затрудняваме излишно модераторите, а направим общността, която ползваме безплато - удобна и подредена.
Поздрави. По кой от въпросите има тема по която Влади (Dodo 155) много добре обяснил? Относно печката, 12волтовите изводи или GSM?
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
dinko_pav Wrote:Yankov Wrote:Преди няколко дни четох тема със същия въпрос, на която Влади (Dodo 155) много добре обясни как се открива туй чудо..
Даже на 90% съм сигурен, че беше за XC60.
Вие не ползвате ли търсачката бре колеги?
Вече ми става неудобно, когато я ползвам. Толкова много инсталирана мощ...само за мен...
Нека не затрудняваме излишно модераторите, а направим общността, която ползваме безплато - удобна и подредена.
Поздрави. По кой от въпросите има тема по която Влади (Dodo 155) много добре обяснил? Относно печката, 12волтовите изводи или GSM? За печката ... но те вече са ти обяснили. Има ХС60 и с ел. нагревател за водата или с печка, така че и в двата случая ще се стоплиш бързо.
За GSM-a - не правиш нещо както трябва, но когато го вържеш, може да се окаже, че ще е само за разговори ... главно i-phone може да свири музика през синьото зъбче. При Х5/Х6 има определен брой запаметени у-ва и после отказва да свързва нови, трябва да изтриеш някое ... провери дали и при теб няма подобни "забрани". Не съм голям фен на подобни системи в колата, но от опит мога да ти кажа, че най-добрият вариант за подобна система е от типа "афтърмаркет", където съдържат протоколите на всички производите и няма никакъв проблем със свързване на у-ва, ограничения и т.н.
За изводите - при изключен контакт ми работи само този в багажника, всички останали нямат ток. Ако и на контакт не ти работят - колегите са ти казали - връзки, бушони и т.н.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Благодаря за отгговора! Мисля, че при мен е варианта с ел. нагревател, сутринта при -5 стопли за минути. Утре ще изтрия записаните телефони, мисля че са 5.
Поздрави
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
Със сигурност нямам печка, жалко. Свързах GSM-ма, мисля, че проблема беше в задтелефонното устройсво. Днес открих и бушона, №22, утре ще го заменя. Още един път благодаря за съветите!
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
dinko_pav Wrote:Със сигурност нямам печка, жалко. Свързах GSM-ма, мисля, че проблема беше в задтелефонното устройсво. Днес открих и бушона, №22, утре ще го заменя. Още един път благодаря за съветите! Недей да съжаляваш, ел. погревът е също доста ефективен и няма пушеци :mrgreen:
При смяната на бушона - преди това хубаво провери по всички легла на запалките, да няма късо и затова да го е изпукало ... обикновено някои хора се опитват да завират разни неща по особен начин и кривят пластините, после ЦЪК и нямаш запалка :lol:
Какво се оказа с телефона - пълна памет ли?
BG VOLVO Member #00409
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
За телефона - просто трябваше да си поиграя малко-повече и се олучи. Паметта не беше пъна но според мен не до краен предел. Трябваше да въведа код който така и ненамерих никъде. Оказа се че този код го задава потребителя и ... готово. Сега като пътувам и ме търсят радиото спира и говоря без проблем. Освен това всички записани телефонни номера в телефона излизат на екрана и мога да избирам от джоистика.Телефонните номера записани в SIM картата немогат да бъдат разпознати.
Posts: 17
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2013
Reputation:
0
От къде мога да изтегля ръководство за експлоатация на разбираем език - руски, англииски или български? Моето е на немски, а там не ми е силата.
|