The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S80 2,4 бензин - Форсира се със закъснение

#1
Когато двигателя работи в покой (1000 оборота) и подам газ реагира след 1-2сек. А когато поддържам с педала примерно 1200 оборота и подам газ, тогава реагира на момента. Получава се един дискомфорт когато сменям скоростите по-бавно и двигателя влезе в нормални обороти (1000) пусна съединителя и подам газ, в първия момент колата не реагира и чак след 1-2сек. започва да ускорява.
Някой има ли идея на какво се дължи това?
Reply

#2
Имах подобен проблем с Опел Вектра С, 2008, бензин. Имало някакви клапи на колекторите, които регулират потока въздух, на ниски обороти (работни) не отварят и затварят навреме и се получаваше едно досадно замисляне и леко придърпване, при превключване на предавките. Все подавах повече газ. При по-високи обороти, когато са постоянно отворени (логично, трябва въздух), нямах проблем, вървеше и превключваше супер. Дано съм ти бил полезен!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
На дроселова клапа мирише Wink
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#4
Аз съм с Дизел но имах подобен проблем ,оказа се само изгорял предпазител за нещо което е свързадо с педала на газта .Смениха ми бошона и всичко ток си беше ,надявам се и при теб да се окаже някоя дреболия.
Volvo S80 2.5TDI 140 hp 1999 (брак)
Volvo V70 D5 185 hp 2008
Volvo XC90 3.2 243hp 2011
Reply

#5
Благодаря за съветите. Утре ще отида на елком и ще пиша дали има развитие.
Reply

#6
Bliznak Wrote:Аз съм с Дизел но имах подобен проблем ,оказа се само изгорял предпазител за нещо което е свързадо с педала на газта .Смениха ми бошона и всичко ток си беше ,надявам се и при теб да се окаже някоя дреболия.
Аз смених педала на газта зарати този бушон :oops: , по принцип е на захранването на газ педала и на ел съединителя на компресора на климатика / странно но факт / .
Занеси я на диагностика и ще си каже педала на газта ли е или си е тръгнал дросела.
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#7
От сервиза ми казаха ,че е от педала на газта.Може ли да ми кажете къде се намира този бушон който прави проблема.Аз ги проверих всички предпазители под предния капак и в купето под капака до шофьорската врата.Да не е на друго място? И ако някой продава такъв педал да ми пише защото май ще купувам Smile
Reply

#8
Здравей колега , снимаи педала и номера / за целта ще трябва да го извадиш 3 болта са Wink / или прати вин номера на колата.Ще измислим нещо .
А за бушона ,намира се при бушоните в двигателния отсек там където писа ,че си проверил / 20 амперов е/
___________________
Като го свалиш можеш да пробваш да почистиш пистите на потенциометрите , но съм на 99% сигурен , че няма да има полза Sad .
[Image: ab199582.gif]
подписи для форумов
Волга ГАЗ 24-А с двигател 220D - минало
полски Фиат 125 - минало
MAZDA 323 1.3 - минало
OPEL OMEGA 2.0I - минало
ГАЗ  69 - настоящ
VOLVO S80 2.5TDI автоматик  Русе - настоящ
SUBARU FORESTER 2.0I 125HP - настоящ
Reply

#9
Благодаря много на всички. Днес най-после смених предала на газта и за сега няма проблем. Намерих педал втора употреба за 50лв,но мисля че вървят по 80лв на старо ,защото от 2 места ми искаха по 80лв.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)