Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Като разбереш кода проверяваш за добър контакт в куплунзите на съответния датчик, чистиш го ако е възможно, замерваш го с мултицет и сравняваш данните, вадиш клемата на акумулатора и след ден-два пак правиш диагностика за да видиш дали пак дава същата грешка. Ако я има пак значи датчика си работи коректно, но проблема си остава и го търсиш на друго място. Например ламбда сондата - може датчика да си работи прекрасно, но горивната смес да е бедна и пак диагностиката ще покаже ламбда... Естественно тогава не сменяш ламбдата, ами проверяваш откъде идва проблемната смес - някое уплътнение изпуска и оттам дърпа въздух, някоя маса се е окислила, температурен датчик лъже компа че сутрин колата си е загрява преди още да си запалил и ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър