The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
кодове

#1
днес отворих тая джаджа ми тя била много проста ве.не е контактувала добре.направих я и сега като я натисна светва диода а когато пусна бутона спира да свети.така ли трябва да бъде
Атанас VOLVO 440 1,7i
Reply

#2
днес отворих тая джаджа ми тя била много проста ве.не е контактувала добре.направих я и сега като я натисна светва диода а когато пусна бутона спира да свети.така ли трябва да бъде
Атанас VOLVO 440 1,7i
Reply

#3
да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
Reply

#4
да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
Reply

#5
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
Reply

#6
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
Reply

#7
terorist Wrote:
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
кода е ясен....става дума за пари....,но дали там е проблема?сменяш чарка....наи често ламбда///и проблема ......си остава.... Arrow
Reply

#8
terorist Wrote:
tyny! Wrote:да след няколко секунди трябва да продължи да мига . по броя на мигванията разбираш кода.

и като разбереш кодда ,???? какво правиш?
кода е ясен....става дума за пари....,но дали там е проблема?сменяш чарка....наи често ламбда///и проблема ......си остава.... Arrow
Reply

#9
Като разбереш кода проверяваш за добър контакт в куплунзите на съответния датчик, чистиш го ако е възможно, замерваш го с мултицет и сравняваш данните, вадиш клемата на акумулатора и след ден-два пак правиш диагностика за да видиш дали пак дава същата грешка. Ако я има пак значи датчика си работи коректно, но проблема си остава и го търсиш на друго място. Например ламбда сондата - може датчика да си работи прекрасно, но горивната смес да е бедна и пак диагностиката ще покаже ламбда... Естественно тогава не сменяш ламбдата, ами проверяваш откъде идва проблемната смес - някое уплътнение изпуска и оттам дърпа въздух, някоя маса се е окислила, температурен датчик лъже компа че сутрин колата си е загрява преди още да си запалил и ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#10
Като разбереш кода проверяваш за добър контакт в куплунзите на съответния датчик, чистиш го ако е възможно, замерваш го с мултицет и сравняваш данните, вадиш клемата на акумулатора и след ден-два пак правиш диагностика за да видиш дали пак дава същата грешка. Ако я има пак значи датчика си работи коректно, но проблема си остава и го търсиш на друго място. Например ламбда сондата - може датчика да си работи прекрасно, но горивната смес да е бедна и пак диагностиката ще покаже ламбда... Естественно тогава не сменяш ламбдата, ами проверяваш откъде идва проблемната смес - някое уплътнение изпуска и оттам дърпа въздух, някоя маса се е окислила, температурен датчик лъже компа че сутрин колата си е загрява преди още да си запалил и ...
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)