The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PCV-system за VOLVO 850-T5

#1
Здравейте на всички ценители на истинската машина VOLVO-850.
Искам да попитам за какво служи PCV-системата.
Гледах клипове и статии в Youtube и мисля,че е за връщане на недоизгорените газове в турбото.
Та мисълта ми е скъпа ли е за смяна и какви са евентуалните симптоми.
Благодаря ви предварително и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ на всички...
Reply

#2
Това е картерна вентилация колега. Изпаренията от маслото се втечняват и връщат в двигателя, като боклуците остават в пластмасовия цилиндър (сепаратор). Симптомите са че започва да духа от щеката и сега зимата може да ти се появи бяла гняс по щеката за маслото. По принцип от Волво препоръчват на всеки 50 000 км да се прави профилактика. Потърси в моите тема малко по надолу съм писал за тази система та мисля, че и снимки бях слагал. Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#3
Благодаря много колега"raceteam". Мисля че при мене е заминала, щеката на маслото е с бяло като грес.
Мисълта ми е дали е скъпа като част и като гледам май трудоемка е смяната и...
Reply

#4
Сваля се всмукателния колектор, бензиновата рейка се разкача....като цяло си е работа. Частите ги има само в МП. Разрови се (използвай търсачката и напиши "сепаратор" или "картерна вентилация" и ще ти изнезнат моите теми къде съм обяснил нещата. Само трябва да провериш частите за твоя двигател дали са същите. Прочети и ако имаш въпроси питай Wink
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15, - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Reply

#5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/">http://lakesidedp.com/uploadpics/pcv/</a><!-- m --> При тези двигатели и след смяна на масления сепаратор пак може да имаш бял "мармалад", конденз по пръчката на маслото. Това се дължи от шофиране на къси разстояния и маслото не може да загрее и на факта,че пръчката се намира най отпред и я обдухва студения въздух и оп конденз. Моята зимата най горе даже ръждясва. Важното е да не ти "духа" много от пръчката, това значи, че имаш повишено картерно налягане (запушен PCV ) и може и да ти избият семеринги, при сериозно затлачване де.....
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply

#6
Точно там е проблема "armagedon'',че ми духа от пръчката.
Като цяло мерси за подробната информация ще ми бъде полезна.Дано намеря и нова с-ма на прилична цена.
По принцип сменя ли се или се почиства старата...
Reply

#7
Аз лятото си смених масления сепаратор.С прочистване все едно да си изпереш въздушния филтър. Купи си го от МП. Сепаратора + гарнитура всмукателен колектор + втулка между сепаратора и двигателя, дадох около 100лв. Купи си също и тръбите (две пластмасови в шлаух, едната е с по голям диаметър), които от сепаратора, покрай двигателя отиват във въздухоотвода точно преди турбото- около 80лв. бяха.Аз сглупих, разглобих всичко и се оказа, че тръбите ги няма в наличност и трябва да чакам две седмици, та без тях. При разглабянето по голямата пластмасова тръба ми се счупи на две места, явно изгоряла от температурата на двигателя,, та я лепих и омотавах с самовулканизираща се лепенка, абе въобще съжалих, че прибързах, такива побългарявания не обичам, макар ,че стана много добре.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)