The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с тоците

#1
Колеги искам да попитам дали някой е имал като моят проблем и дали някои знае някакво решение ??? Проблемът ми е : Когато е запалена колата и са пуснати фаровете и СД-то от време на време СД-то му спира тока и пак идва , а когато пусна мигач или "натисна" стоповете съвсем леко свети лампата на акумулатора . А когато и фаровете и СД-то и мигачите и Халогените пусна тогава тотално се губи тока на колата и всичко спира за 10 сек. и пак идва ... Ако някой знае от какво може да е проблема , да пише ще съм много благодерен Smile Поздрави и весели празници Smile
Reply

#2
Провери масата от акумулатора до скоростната кутия и клемите също.
Мисля че тнова ти е проблема.Успех Wink
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#3
Провери и кабелите към алтернатора.Преди време и аз имах същият проблем.Беше се разхлабила гайката която държи кабелът към алтернатора.Поздрави
Reply

#4
Мерси колеги утре ще е проверя Smile Весела коледа !! Smile
Reply

#5
vil4an76 Wrote:Провери и кабелите към алтернатора.Преди време и аз имах същият проблем.Беше се разхлабила гайката която държи кабелът към алтернатора.Поздрави

Нямаше да зарежда а не да губи токовете .
От инфото колегата не се оплаква от такъв проблем.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#6
на дъртата кола ,,четките са изкопали колекторните писти -сменят се колектора на динамото ,,заедно с четките,за по сигурен ремонт и лагера към шайбата -задния не се разбива практически Big Grin
Reply

#7
аз съм пускал (не аз де) целия ротор на струг да се премахне изкопания канал.Беше части от милиметъра и с нов регулатор мултицета заспа на 14,5 волта.
Reply

#8
xPLOID Wrote:аз съм пускал (не аз де) целия ротор на струг да се премахне изкопания канал.Беше части от милиметъра и с нов регулатор мултицета заспа на 14,5 волта.


често се изкопава до изолатора ,,тогава и на щтрайхмус да го пуснеш ,,няма къде да контактува четката ! сменя се колекторчето .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)