12-26-2013, 08:14 AM
Здравейте
Имаме В40 и от както сме го купили при потегляне от съединителят се чува звук все едно цвили кон , което побърква баща ми . Ще ви разкажа какво сме направили по въпроса.Като отидохме да гледаме колата я нямаще . след 2 дни се появи отново и това никак не ни усъмни . Още от тогава си цвили и има вероятност джамбазите да са наковавали съединителят . След известен период колата се разцвили жестоко я закарахме при маистор който свали и накова наново съединителят . Нещата се оправиха за определен период от време и поне на равно не цвилише , но при потегляна на наклон савсем леко изцвилваше и се търпеше. От известно време пак колата цвили и свалихме отново всичко . Оказа се и заминал маговик. Наковахме феродо и пак я събрахме. Цвилише по леко но цвилише. Миналият ден отново отваряхме и сменихме маховика. Купих маховик на Лук от Англия . Притескатела се рециклира (шлаифа) . Събрехме я отново и след няколко потегляния колата пак се разцвили, но много по слабо . След смяната на маховика има значителна разлика в динамиката на колата при потегляне . Трагедията е голяма а и разходите са сериозни .След проучване се оказа че и двата пъти феродото е ковано на едно и също място . Има огромна вероятност и джамбазите да са ковали там където са наковавали и другите маистори (взимат най-евтино в Пловдив) . Фирмата която рециклира притескателят съвсем любезно ми обяни че притескателя ми е супер и няма проблем с него(показаха ми и нагледно ,че е ок а и това и е основната дейност и смятам че знаят какво правят ). Маховика е нов и единствено остава феродото . Фирмата рециклирала притескателят е вносител на Лук и ми предлага да го наковат с тяхното феродо но гаранция че цвилинето ще изчезне няма.Изкат да им занеся и маховика и притескателят за да прверят нещата детаилно , но гаранция няма .Все ме питат дали съм сигурен че цвили от там .Е не ми се дават пак 150 лв и ефект да няма , но то друго не остава.
Имате ли идеи или опит с подобен проблем .
Имаме В40 и от както сме го купили при потегляне от съединителят се чува звук все едно цвили кон , което побърква баща ми . Ще ви разкажа какво сме направили по въпроса.Като отидохме да гледаме колата я нямаще . след 2 дни се появи отново и това никак не ни усъмни . Още от тогава си цвили и има вероятност джамбазите да са наковавали съединителят . След известен период колата се разцвили жестоко я закарахме при маистор който свали и накова наново съединителят . Нещата се оправиха за определен период от време и поне на равно не цвилише , но при потегляна на наклон савсем леко изцвилваше и се търпеше. От известно време пак колата цвили и свалихме отново всичко . Оказа се и заминал маговик. Наковахме феродо и пак я събрахме. Цвилише по леко но цвилише. Миналият ден отново отваряхме и сменихме маховика. Купих маховик на Лук от Англия . Притескатела се рециклира (шлаифа) . Събрехме я отново и след няколко потегляния колата пак се разцвили, но много по слабо . След смяната на маховика има значителна разлика в динамиката на колата при потегляне . Трагедията е голяма а и разходите са сериозни .След проучване се оказа че и двата пъти феродото е ковано на едно и също място . Има огромна вероятност и джамбазите да са ковали там където са наковавали и другите маистори (взимат най-евтино в Пловдив) . Фирмата която рециклира притескателят съвсем любезно ми обяни че притескателя ми е супер и няма проблем с него(показаха ми и нагледно ,че е ок а и това и е основната дейност и смятам че знаят какво правят ). Маховика е нов и единствено остава феродото . Фирмата рециклирала притескателят е вносител на Лук и ми предлага да го наковат с тяхното феродо но гаранция че цвилинето ще изчезне няма.Изкат да им занеся и маховика и притескателят за да прверят нещата детаилно , но гаранция няма .Все ме питат дали съм сигурен че цвили от там .Е не ми се дават пак 150 лв и ефект да няма , но то друго не остава.
Имате ли идеи или опит с подобен проблем .