12-27-2013, 08:32 AM
Здравейте колеги, след дълък и леко неуспешен ремонт... сега остана само да си сложа и газ на машинката! =)
Карам Волво 460 и съм подменил по-голямата част от проблемното окачване, но ми остана само регулаж на задния мост, подмяна на пружини и едно гадно тропане на метал-метал като съм по паветата... направо ме побърква, а така и не успях да го намеря! Та така по темата...
1. Къде мога да си оправя колата защото вече вдигам ръце от нея и не мога да си измия маслото от тях
2. Има ли някакво голямо значение каква да е газовата уредба (българска или някоя си) ?!
Като цяло ми е ясно, че парата и качеството са едно за друго, но просто колко пари налях в колата до момента за части само, можех да си зема някоя S60 и да я тръмешкам, та и колкото и разбита да беше щеше да е по-добре! Колата ми е наследство от брат ми, че той се задоми и му трябваше нещо по-голямо и за това реших да я стягам, но уви... толкова си мога! = )
Карам Волво 460 и съм подменил по-голямата част от проблемното окачване, но ми остана само регулаж на задния мост, подмяна на пружини и едно гадно тропане на метал-метал като съм по паветата... направо ме побърква, а така и не успях да го намеря! Та така по темата...
1. Къде мога да си оправя колата защото вече вдигам ръце от нея и не мога да си измия маслото от тях
2. Има ли някакво голямо значение каква да е газовата уредба (българска или някоя си) ?!
Като цяло ми е ясно, че парата и качеството са едно за друго, но просто колко пари налях в колата до момента за части само, можех да си зема някоя S60 и да я тръмешкам, та и колкото и разбита да беше щеше да е по-добре! Колата ми е наследство от брат ми, че той се задоми и му трябваше нещо по-голямо и за това реших да я стягам, но уви... толкова си мога! = )