Posts: 3,345
Threads: 141
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Dec 2006
Reputation:
7
Ицо, и двете кутии дето си посочил са френски на практика. Автора е написал , че колата е 140 к.с. значи е със стария мотор , а там се монтира френска кутия. След 2000 г., когато мотора вече е 136 к.с. е възможно да е с М56 /тази е шведската кутия/, но тя принципно се вгражда в дизеловите или турбинираните бензинови 40-ки .
На въпроса - възможно е просто кутията да е "Охлабена", сиреч има си едни нормални с оглед експлоатацията й уголемени хлабини между зъбните двойки колела и по тази причина на празен ход или при превключване на скоростите да се чува леко тракане. В други случаи - шум при каквото й да е движение следва ревизия на кутията от специалист, като вероятни причини могат да бъдат повредени лагери или други триещи части, или липса на масло. Обикновено в кутията която е монтирана на тази кола трябват 3,1 или 3,4 литра 75W , 75W-80 трансмисионно масло.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp