Spurs Wrote:Ok.
Пиша климатик, но всъщност има предвид климатроник. То иначе термина AUTO остава без значение...
Мислех, че се подразбира :oops:
Това наистина не съм го знаел, че автоматично изключва компресора под +4 градуса.
Благодаря за инфото.
И все пак, ако е например +10 градуса външна, и искам да се стопля, климатроника ще топли ли, или ще остане само на парно...?! :roll:
Само на парно.Но компресора май се включва сам от време на време.Тогава по-има файда да го изключваш с цел икономия на гориво и мощност. Макар че мисля,че компресора се включва само когато трябва да сваля температурата в купето :roll: .
кратък ъпдейт.
Миналата седмица във вторник бях при Цецо. Погледна как духа парното и каза, че не работи както трябва.
Каза че ще промие радиатора и препоръча смяна на филтъра на купето.
В петък сутринта му оставих колата. 3 часа и 120лв по-късно колата беше готова. Каза, че като са ми сменяли филтъра на купето не са поставили новия правилно и това донякъде е ограничавало потока на въздух.
От петък насам времето е доста по-меко, а и не съм пътувал на по-дълъг път, но мога да кажа, че още на връщане от сервиза в колата се усети доста по-топло от обичайното. Струята на парното също беше по-силна и за пръв път от доста време насам в колата нямаше как да се стои с яке.
Цецо ми направи много добро впечатление и за момента съм доволен от всичко. Ще ви пиша как се държи парното в по-студено време и на по-дълъг път.
П.С. Сервизът вече не е в Младост 3, а в локалното на Цариградско. След 7ми километър, от страната на Дружба.
Здравейте колеги,
Времето захладня и за мое съжаление печката ме изненада неприятно.
Накратко...пали, работи, топли, няма странни шумове, но пуши много. Първоначално мислех, че е поради първото палене за сезона, но и на второ и третото положението е същото, големи количества бял пушек. Някакви мнения от какво може да пуши толкова или просто си заминава Сервиз за евентуална профилактика или ремонт да ми препоръчате? Мото пфое са ясни, но там не ми се ходи :x
Джипката е XC90 D5 2006 г., печката би трябвало да е Ardic 912d, все още не съм проверявал на живо
maikooo Wrote:Здравейте колеги,
Времето захладня и за мое съжаление печката ме изненада неприятно.
Накратко...пали, работи, топли, няма странни шумове, но пуши много. Първоначално мислех, че е поради първото палене за сезона, но и на второ и третото положението е същото, големи количества бял пушек. Някакви мнения от какво може да пуши толкова или просто си заминава Сервиз за евентуална профилактика или ремонт да ми препоръчате? Мото пфое са ясни, но там не ми се ходи :x
Джипката е XC90 D5 2006 г., печката би трябвало да е Ardic 912d, все още не съм проверявал на живо
Свържи се с Ники Добрев - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/nikolay.dobrev.52?fref=gs&hc_ref=ARRXiep0-3oc8qu_4dmWn72Wklx0yGfpynq8e74otYolfQcNLdLw5EQeHyvp2ilpsLU&dti=279848032167213&hc_location=group">https://www.facebook.com/nikolay.dobrev ... tion=group</a><!-- m -->
pliva Wrote:Свържи се с Ники Добрев - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/nikolay.dobrev.52?fref=gs&hc_ref=ARRXiep0-3oc8qu_4dmWn72Wklx0yGfpynq8e74otYolfQcNLdLw5EQeHyvp2ilpsLU&dti=279848032167213&hc_location=group">https://www.facebook.com/nikolay.dobrev ... tion=group</a><!-- m -->
Това вече го свърших, но благодаря все пак
Най-вероятно дюза ще е причината за повечкото пушек, ще се разбере другата седмица
Zdravkov Wrote:Колеги, каква може да е причината перката на парното да работи когато си поиска? ту работи ту не работи... Някой имал ли е подобен проблем?
Ако имаш в предвид вентилатора на купето - най вероятно скоро ще спре окончателно.