The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
газови уредби с течна газ LPI

#1
колеги искам да попитам за LPI уредбите карам (в 40 -1.8- 1998) с такава уредба и понякога започва да работи като чели на 3 цилиндъра обръщам на бензин за 2 ,3 мин и после е ок и лампата на ламбда сондата светва понякога.от скоро я имам и ми прави впечатление че натоварването на завоите е по малко от колкото при другите коли които съм карал страничното G е по слабо.благодаря Smile
Reply

#2
volvov Wrote:...от скоро я имам и ми прави впечатление че натоварването на завоите е по малко от колкото при другите коли които съм карал страничното G е по слабо.благодаря Smile
Е точно е тука не те разбрах колега за LPI-уредбите... Confusedhock:
Относно въпроса ти - дай малко повече инфо за таз уредба. Ти ли си я слагал (поръчвал), знаеш ли и историята, филтри сменявани ли са, хубава газ ли зареждаш, на диагностика ходил ли си след като се е появил проблема...и все така важни неща, които биха помогнали само и единствено на теб (в случая) Smile
Ламбда-лампата освен друго, свети и при наличие на "мръсни" газове, което в твоя случай може да бъде не добро изгаряне на сместа...което пък би трябвало да те насочи на някъде.

Поздрави,
Янков
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#3
Слагана е в Холандия сменял съм само 1 от кабелите за свещите.Диагностика правих но си излиза на холандски и до там, предложиха ми да и сложа БГ софтуер но не знам дали ще е ок.
Reply

#4
Здравей колега,
Газовата система която имаш е на Vialle LPi. Основен проблем при тях е трифазната помпа (да трифазна е, за да няма четкодържател и искрене. Има преобразувател на напрежението, всъщност модулът който управялва оборотите на самата помпа) в бутилката за газ. С течение на времето маслото което смазва лагерите на въпросната помпа се изпарява и от там самите те се повреждат и даже заклинват. Няма страшно, помпата се ремонтирва. Може и да е друго, изпускаща дюза, нещо електрическо и т.н. Единствения начин е диагностика на системата. За нещастие (ако не си от София) може да стане, поне аз знам само в София. Аз знам за три сервиза, които могат да свършат тази работа. Бих те насочил към този <!-- m --><a class="postlink" href="http://mitaka-syrviz.company.bg/bg/">http://mitaka-syrviz.company.bg/bg/</a><!-- m --> . Това не е реклама или пък по някакъв начин търговска дейност от моя страна, просто се опитвам да те насоча на някъде. Мисля, че от година или повече на родните китайски коли им слагат такава система фабрично. Можеш да опиташ в сервизните центрове на Греат Уоул, може и да направят диагностика. Интерфейса за диагностика на газовата е идентичен, независимо на коква кола е монтирана системата.
Няма кой да ти смени софтуера с български. Няма как да стане, ако това наистина е Vialle LPi. Тази система е коренно различна от всички останали. Софтуера се самонастройва с течение на работата на двигателя и стила на каране. Системата по принцип е от типа палиш и караш, не се занимаваш с настройки и т.н. (когато е сложена нова разбира се). По принцип знам, че има около 200 хил. км. гаранция, през които ще работи без проблеми. Но това може да се случи само в държава, където горивата са качествени, а не в нашата родина!.
От собствен опит обаче мога да ти споделя, че системата не търпи лоши запалителни свещи. Използвай само оригинални на волво, например от МотоПфое.
ПП: Възможно е да имаш и проблем с ламбда сондата. Vialle LPi използва всички датчици, които използва и бензиновият ECU. Те даже работят в синхрон. От повреден кислороден датчик/ламбда сонда, компютърът на газовата може да не получава коректни данни да коригира горивото. Без диагностика обаче, и то от човек който знае какво да гледа може само да се гледа в кристалната топка и да се гадае!
1. Volvo S40, 1.8, Manual, 115 к.c., MY 1998, Vialle LPi
2. Volvo V50, 2.4 D5, Auto, 180 к.с., MY 2007
3. Volvo XC70, 3.2, AWD, Auto, 238 к.с., MY 2009
Reply

#5
Освен кабелите и свещите, проблема може да е от повредена бобина.За да разбереш дали е от бобина трябва да ти ги замерят на Елкон, или когато ти направи проблем, вадиш лулата на кабела на първи цилиндър(1 и 4-ти са на 2-ра бобина, от дясно), ако няма промяна в работата на мотора , значи е заминала.Аналогично за 2-ри и 3-ти цилиндър които са на лявата бобина.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#6
Колега, в Great Wall няма смисъл да ходиш! Още се учат. Митака е човекът за газовата. Поне аз взимах части и масло за помпата от него...
"Нов внос" -> нови знания и умения
Wink
Reply

#7
аз имам същия проблем ,моята газова е jtg ikom, кажи ако я оправиш какъв е бил проблема.
Reply

#8
Благодаря за вниманието ,тъй като бях малко извън БГ не съм се занимавал с колата тия дни ще и сменям маслото ,филтрите ,термостат и свещите оказа се че нямам филтър за купето .За последните 5 дни не ми е правила проблеми но ми направи впечатление че малко след запалване при работа на газ започва да цъка като звук от реле но много бързо шумът идва от дюзите или от някоя дюзите.ОТ Русе съм но скоро може да посетя сервиза на митака.
Reply

#9
Това цъкане е от работата на газовите инжектори.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#10
мхм абе ще се науча и аз. Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)