Posts: 39
Threads: 6
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2014
Reputation:
0
На околовръстното, разклона за Горубляне (караулката на КАТ) има един билборд Енеос. Мисля че се казваше Йовиауто фирмата. Доволен съм от тях много. Моята ЛПИ я изхвърлих, след няколко посещения при Митака, колата вися сумарно 2 месеца и отгоре, резултата беше че олекнах с доста пари без резултат.
Първо смениха инжектори, защото не палеше колата, резултата, почна да пали по-лесно от 5-6 път. Върнах се 1 път щото не бяха сменили едни дихтунги на редуктора и изпускаше газ. После се развали помпата и пак там я ремонтирах и уж трябваше да оправят и паленето... резултата полуремонт на помпата и отново теч на газ, този път по-сериозен в купето откъм бутилката... тогава ми писна вече.
В крайна сметка, проблемите идваха от скъсан филтър на бутилката и финна ръжда в нея, която постоянно запушва инжекторите. Сега съм обикновен инжекцион, който ми го сложиха на 1/2 цена и взеха карантиите на Виалето. Пали от 2-рия оборот.
Покрай тая история, проучих почти всичко за Виале, според мен има смисъл да се ремонтира само ако е сравнително ново поколение. Проблема е, че няма резервни части, като устройство е все едно ремонтираш бензинова уредба. В продавалника може да се намери диагностичен кабел+софт за около 50лв. В Алибабато наскоро видях и инжектори, останалото го има в продавалника 2-ра употреба. Иначе противно на рекламите има нужда от повече обслужване от конвенционалната газова - на всеки 10хил трябва да се преглежда помпата и да сменя/долива маслото на лагерите иначе изсъхва и блокира. Мръсотията от нашата газ пък запушва инжектори.
п.с. Дори и да не качва достатъчно налягане, би трябвало да работи някак (доста зле) примерно с пълна газ да прекъсва но да държи 2-3 хил оборота. Т.е. почва да работи като конвенционална газова. Провери на редуктора да не са прекъснати кабелите за клапана и дали стига ток до инжекторите. Става с пробна лампа или с мутицет
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser