This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
газови уредби с течна газ LPI
#11
Здравейте Колеги,

И аз имам Волво С40 с Холандска Газова 1.8 115 коня( колата е внос от там и според продавача газовата си е заводска, няма никъде филтри и тн ), но пише на копчето от където се прехвърля от бенз на газ Necam, дали Митака може да помогне за една диагностика, за сега нямам проблеми но искам просто да и направя необходимия преглед да ми е спокойно Smile

Благодаря предварително
Цитирай
Thanks given by:
#12
След ремонт на помпата при Митака тя вече работи ,но в момента в който трябва да превключи на газ колата огасва.Помпата се чува как работи някак по шумно от преди ремонта все едно стърже нещо ,ходих на ел .техник ,който замери дали достига ток до помпата и каза че е наред един вид електрониката работи.И сега уж всичко работи ,но не иска върви на газ.Не знам къде да ходя и какво да правя.
Цитирай
Thanks given by:
#13
На околовръстното, разклона за Горубляне (караулката на КАТ) има един билборд Енеос. Мисля че се казваше Йовиауто фирмата. Доволен съм от тях много. Моята ЛПИ я изхвърлих, след няколко посещения при Митака, колата вися сумарно 2 месеца и отгоре, резултата беше че олекнах с доста пари без резултат.

Първо смениха инжектори, защото не палеше колата, резултата, почна да пали по-лесно от 5-6 път. Върнах се 1 път щото не бяха сменили едни дихтунги на редуктора и изпускаше газ. После се развали помпата и пак там я ремонтирах и уж трябваше да оправят и паленето... резултата полуремонт на помпата и отново теч на газ, този път по-сериозен в купето откъм бутилката... тогава ми писна вече.
В крайна сметка, проблемите идваха от скъсан филтър на бутилката и финна ръжда в нея, която постоянно запушва инжекторите. Сега съм обикновен инжекцион, който ми го сложиха на 1/2 цена и взеха карантиите на Виалето. Пали от 2-рия оборот.

Покрай тая история, проучих почти всичко за Виале, според мен има смисъл да се ремонтира само ако е сравнително ново поколение. Проблема е, че няма резервни части, като устройство е все едно ремонтираш бензинова уредба. В продавалника може да се намери диагностичен кабел+софт за около 50лв. В Алибабато наскоро видях и инжектори, останалото го има в продавалника 2-ра употреба. Иначе противно на рекламите има нужда от повече обслужване от конвенционалната газова - на всеки 10хил трябва да се преглежда помпата и да сменя/долива маслото на лагерите иначе изсъхва и блокира. Мръсотията от нашата газ пък запушва инжектори.


п.с. Дори и да не качва достатъчно налягане, би трябвало да работи някак (доста зле) примерно с пълна газ да прекъсва но да държи 2-3 хил оборота. Т.е. почва да работи като конвенционална газова. Провери на редуктора да не са прекъснати кабелите за клапана и дали стига ток до инжекторите. Става с пробна лампа или с мутицет
Volvo 945 B200FT 1997 - Battlecruiser
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)