The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo v70 coolant low

#1
Здравейте колеги.карам volvo v70 2.4 bifuel auto (заводско LPG) имам следния проблем:на таблото ми показва coolant low(охладителната течност намалява),доливам антифриз и след около 20 минути работа на двигателя съобщението се появява отново и след като проверя в казанчето антифриза ми е спаднал под минимума.ако съм на газ в момента колата угасва. Никъде не се виждат течове по мотора или по радиатора.днес запалих колата карах я около 2 км и видях че от капачката на казанчето е изтекъл антифриз и нивото стига до минимума. от седмица карам колата с този проблем.на бензин колата си работи без проблеми. Confusedhock: Confusedhock:
Reply

#2
Имах същият проблем преди години когато карах на газ оказа се, че през изпарителя влиза газ в системата за охлаждане. Смениха някакви уплътнения и се оправи!
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Reply

#3
закарах колата днес в сервиз и ми казаха че най вероятно проблема идва от гарнитурата на главата,на която ремонта е много скъп.а водата в казанчето не мирише на газ и не съм сигурен дали е от изпарителя.
Reply

#4
или отвори да видиш уплътненията на изпарителя,или спри газта и карай известно време така за да разбереш.ако е от гарнитура,значи и на бензин ще прави същото,а казваш че на бензин си е нормална.не разбирам какво се чудиш,първо да смениш гарнитура на глава или десет пъти по евтините уплътнения на изпарител. Smile
0899 409 442
Reply

#5
Ако е гарнитура, като отвориш капачката на разширителния съд и подадеш газ, ще излизат мехурчета в казанчето. Проверявай си маслото и гледай дали си променя цвета или се оводнява, много е лошо смесването на антифриз с масло - води тотална повреда на двигателя!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#6
най-сигурно ще разбереш дали е гарнитура на глава, като я закараш да й направят тест за съдържание на СО2 в антифриза, с една смукалка на загряла кола смукват малко пари от казанчето и ако се промени цвета на течността в тестера, значи е заминала, но щом казваш ,че изхвърля вода през капачката на разширителния съд, работата общо взето е ясна
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)