The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Воден радиатор 65509A

#11
Вчера едвам се прибрах,радиатора течеше като чешма,добре че имах туба с вода в колата.Явно няма скоро да купя нов,та се замислих дали ще успея да реша генерално проблема като монтирам отделен радиатор за автоматика.Щеше да ми е по лесно ако бях намерил стар такъв за да видя как точно е изпълнен,но не намерих.Преди да разглобя моя ми се иска да зная каква е серпентината за автоматика,колко е дълга и колко голям трябва да е радиатора,който ще я замести.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#12
soton Wrote:Вчера едвам се прибрах,радиатора течеше като чешма,добре че имах туба с вода в колата.Явно няма скоро да купя нов,та се замислих дали ще успея да реша генерално проблема като монтирам отделен радиатор за автоматика.Щеше да ми е по лесно ако бях намерил стар такъв за да видя как точно е изпълнен,но не намерих.Преди да разглобя моя ми се иска да зная каква е серпентината за автоматика,колко е дълга и колко голям трябва да е радиатора,който ще я замести.
Здравей колега, от София си, нали? Ще ти се обадя днес по-късно, имам такъв радиатор, взех го за себе си тъй като и моя леко тече, но съм с ръчни скорости, а на теб виждам че наистина много ти трябва. Моя теч е малък, и като му дойде времето ще си търся друг.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#13
Днес се сдобих с радиатори за антифриза и за маслото - предстои монтаж,като завърша ще пиша какво съм сътворил.

10х ipdown
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#14
Новия радиатор премина успешно теста:модела му е 65542 и се различава от стария само по това,че щуцерите за водата са перпендикулярни а на стария са под наклон на вътре,така че се наложи да срежа оригиналния маркуч и да го наставя с друг с огъвка на 90 градуса.Не вярвам да намеря такъв нов,тъй като радиатора е от друг двигател.Има и една друга малка разлика - кората на вентилатора не пасва съвсем и ще трябва да потърся такава от някой модел,ама ще видя кой във Вадиса.Когато имам време ще срежа стария радиатор за да видя що за маслена серпентина има вътре.
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply

#15
Намерих време и ето какво намерих вътре:[Image: 034094762.jpg?r=0]
Тръба медна с двойна стена 4 см.диаметър
Защо да е просто,като може да е сложно!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)