The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване над 6000 оборота

#1
Волвото ми е 460 бензин пълна инжекция 94 година новата маска.След 6000 оборота когато го форсирам започва да прекъсва ,и от ауспуха излиза огромно количество течност за няколко секунди става около 50-60 см локвичка.Антифриз тази зима съм доливал 3 пъти по 2 литра което мисля че не е нормално. Колата има мощност оня ден я карах в планината няма проблеми ,освен че няколко пъти тази зима не искаше да запали .Върти си нормално стартера,но все едно и е свършил бензина .В такива случай след като запали винаги има едно пукане като от свещи и локвата под ауспуха е огромна .Някой имал ли е подобен случай и колко е сериозно положението ?
Reply

#2
Този модел са така, карай и си свиркай, най-добре вървят между 6 и 8 хиляди оборота. Локвичката сигурно е от проблем с нитрото, няма да се шашкаш.Пробвай да направиш ремонт през ауспуха, има и такива майстори които го могат.
п.п. По темата, вероятно си издухал гарнитурата на главата, но то едва ли е учудващо, след като си я форсираш до 6хиляди оборота.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#3
Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата
Reply

#4
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?
Reply

#5
andro440 Wrote:
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?

Защото е във Форум и може да пита. Затова е форума ! Wink
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#6
Оригиналният комп на тази кола,влиза в огранияител при 5800 оборота.Ако е мапната максимум на 5900.
Така че с тези 6000 и над 6ххх оборота,нещата се случват след сериозен тунинг.
Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#7
mar7ooo_92 Wrote:
andro440 Wrote:
bd33 Wrote:Майтапа е ясен ,но на 6000 оборота съм я форсирал 5-6 пъти за секунда -две ,а за гарнитурата се досещах щото съм правил същия номер и с Опела ,който имах преди няколко години ,но там когато се наложи да сменям гарнитура на глава едвам креташе Опела, а в случая си има мощност и на планина и по магистралата си поддържам 120 км на 3000 оборота и гори както винаги 6.5 -7 на 100 км .За това си мислех , че може да е нещо по -специфично ,но явно е гарнитурата


що изобщо питаш тогава?

Защото е във Форум и може да пита. Затова е форума ! Wink

Big Grin
хубаво ,че е у форума ,но докато пита си отговаря сам ...трябва да четем монолози ли? или за опели ?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)