The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Straight pape for Volvo 850-Т5R

#1
Здравейте, искам да попитам някой да ли е махал крайното гърне.
Има ли ефект в мощността или е само звукова промяната.
Смисъл да ли е слагал права тръба на неговото място,струва ли си...
Благодаря ви...
Reply

#2
Чувал съм да сложиш нещо и да стане, но да махнеш нещо и да стане нещо не съм. Изпускателната система си е изчислена за даден двигател, с промяна на газоотвеждането няма да постикнеш нищо, освен ако не ти е запушено гърнето. Най вероятно ефекта ще е само звуков
Reply

#3
Мерси колега,защото от 2-3 дни гледам в youtube едни клипове с такива прави тръби и наистина звукът след промяната е уникален,та малко се запалих...VOLVO 850-T5 Straight pipe.
Reply

#4
s_gogov Wrote:Мерси колега,защото от 2-3 дни гледам в youtube едни клипове с такива прави тръби и наистина звукът след промяната е уникален,та малко се запалих...VOLVO 850-T5 Straight pipe.
Както Неделчев ти каза, по-вероятно е да постигнеш само звуков ефект ... ако искаш да "отпушваш" колата, трябва да я лишиш от еко-екстри като катализатор, DPF, EGR ... Но ако искаш да постигнеш ефект от звук + някаква мощност - монтира се генерация с гърнета ... но тук стигнахме до Неделчев пак - "...да сложиш нещо и да стане..." Smile
btw ... не знам дали си карал кола с генерация тип "straight pipe" (подобна система има само едно гърне, за да отбие пукането), но е доста шумна за ежедневна употреба! Имах едно Уно преди години, което го направихме по този начин, портване и т.н., като резултатът беше прилично добър за тази кола, но ако съм загубил част от слуха си - тогава ще да е било :mrgreen: Много натоварва при ежедневна употреба, особено ако колата е зле шумоизолирана ... никога вече не бих си причинил подобни мъки на ушите.
BG VOLVO Member #00409
Reply

#5
Благодаря за мнението Dodo 155,май ще си е карам в оригинал,а той винаги е най-добър VOLVO...
Reply

#6
моето е най-малкия петак 126 к.с. и имам тръба вместо крайно гърне - съвсем прилично е, на обороти е плътен звука, а вече след 3500-4000об. става по-шумно, но е музика за ушите песента на петкан Smile особено в тунел като се влезе е уникално.... имам само едно гърне на мястото на катализатора, което е леко издишащо и оттам ми идва проблем с шума, но той е козметичен дефект.

моят съвет е да пробваш - поне е нещо, което за 30мин се възстановява. на мен ми допада звука така.
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога... карта 00430
[Image: 7619862a.jpg]
Reply

#7
малко обновяване - ходих да ми сменят меката връзка, че изпускаше, и тогава първото от общо две гърнета ми се стори доста кухо, и входа и изхода му бяха по-малки от тръбата, която е с ф50 - съответно го резнахме и сложихме тръба - резултата - 'реже' се по-лесно, доста по-злобен звук още на празен ход, но пак приглушен, а б обороти избухва - дразнещото е, че прави някакъв лек резонанс и свирука - затова на следващ етап ще сложим малко проходно гърненце на мястото на тая тръба, ще махнем задното гърне голямото, и евентуално малко заглушително гърненце час накрая - ще уплътни и ще ревне
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога... карта 00430
[Image: 7619862a.jpg]
Reply

#8
Колеги , гледам , че сте се заговорили за генерации и искам да попитам ... Като гледам на къде вървят нещата най-вероятно като за начало моята 7-ца ще я карам само с първото , тоест резонаторното гърне, защото само това ми остана от генерацията , та въпросът ми е то , че ще бъде неприятно за каране - ще бъде , но все пак прекалено шумна ли ще е ? ще гърми ли ? ще ме спират ли полицайте за това ?
Reply

#9
Ще е крайно неприятно усещането в купето.А относно КАТ,ще береш ядове,особено в градски условия. Wink
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#10
По-голям вървеж няма да получиш. Звук ще има но ако ти е атмосферен мотора не си и помисляй да слагаш права тръба защото звука, ще е доста силен. Ако си с турбиниран мотор както при мен то турбото действа като вид заглушител. Не ти го препоръчвам варианта с правата тръба особено ако пътуваш на дълъг път. Проблеми не съм имал до този момент с КАТ макар, че чух слухове вече за волвото, че се коментира от органите на реда :mrgreen:. Ето как звучи моята без катализатор и гърне Smile https://www.youtube.com/watch?v=LHCEhqquwKU

Ето как бих искал да се чува но за съжаление не можах да докарам този ефект.
https://www.youtube.com/watch?v=-8_gNk88RHg
Четеш на някой коментарите, гледаш му профила и си викаш..."Тоя... няма начин щъркела да не го е изпускал".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)