The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
шум от катализатора

#1
Колеги,
някой в Русе да знае дали има някой компетентен майстор, който да разбира от гърнета и катализатори ?
Имам шум от около една година, окоза се пробито средно гърне, смених го но шума частично остана, когато ускорявам - ема едно дрънчене като на метална кутия.Казаха ми че е катализатора( сервиз Даскалов, преди Зеленчуковата борса)...започваха да ми обесняват как ставало дума за пари и т.н.
Четох, че колегите от София посещават г-н Лазаров, дали и в Русе няма майстор, който да му разбира за да ме посъветва какво трябва да се направи.
Reply

#2
Като ти изтърбушат катализатора така дрънчи. С резонансно гърне ще е по-тихо.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply

#3
Катализаторът не е пипан. Той не дрънчи, а по-скоро има един метален шум при усккорение, но след като загрее двигателя е по-слабо доловим, но аз го чувам.
Притеснявам се за втората ламбда сонда...ако сложа катализаторно гърне.
Reply

#4
Victor4o Wrote:Катализаторът не е пипан. Той не дрънчи, а по-скоро има един метален шум при усккорение, но след като загрее двигателя е по-слабо доловим, но аз го чувам.
Притеснявам се за втората ламбда сонда...ако сложа катализаторно гърне.


Я огледайте околните ламарини дали стоят стабилно по местата си?

Щом не дрънчи катализатора не го пипайте.
Reply

#5
От смененото гърне е. Българските гърнета така си дрънчат, ще трябва да свикнеш, другият вариант е да си поръчаш оригинално.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#6
не е от него колега, преди да го сменя шума беше още по силен, а и средното гърне беше пробито Smile

Въпроса по-скоро беше за читав майстор, който съвсем обективно да предложи решение.Щото не ми се струва разумно да отида до София специално за това Smile
Reply

#7
Е то ясно, че е по слаб, но аз вече имам 2 нашенски гърнета и над 3000 оборота резонанса е безобразен, Още със смяната на катализатора с гърне започна джангъра, а когато и средното стана родно вече е стерео. Плаша се от момента когато и задното стане местно. На старата ми кола с 3 БГ гърнета беше като без гърнета над 3000 оборота.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#8
Малко личен опит с Волво В40:
Ако е катализатора ще го усетиш след време не само по шума ами по вървежа. При мен като сдаде багажа се получаваше така, че натискам педала на газта, а колата не върви. След това изведнъж се "отпушва" и поема. Не бързай да сменяш катализатора, ако не си сигурен, че е от него.
Относно шума, когато смених катализатора с резонаторно гърне сякаш шумеше една идея повече. Истината е, че след седмица вече свикнах явно или пък шуменето беше пренебрежимо малко, та не ми правеше впечатление. Но факт - първата седмицата сякаш и на мен ми се струваше, че шуми повече.
Последно .. относно Лазаров - ходих при него (на гъза на географията се намира - някъде на Ботвеградско) и ми каза с две думи "ще решим проблема ама чакай 1 седмица". Е няма да ти описвам как се караше колата с повреден катализатор, ама не беше за чакане. Та на другия ден в Дружба в един сервиз и срещу 120 лв. си реших проблема. Само това с шума, което споменах, ама то не е болка (една незабележима идея, с около 10% по-шумно и то при определени обороти).
Reply

#9
Ясно , мерси колега.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)