This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Поява на Check Engine след магистрала
#1
Здравейте,
имам следния проблем, появява ми се Check Engine след като съм карал примерно от Бургас - София, след като изгася двигателя и го запаля пак се появява грешката в ламбда сондата, но не задължително при първото палене след магистрала, понякога е след 3-тото палене. Но при каране в града го нямам този проблем. Качвам данните от компа при който е засякъл че се появява грешката. Моля някой да каже трябва ли да се увеличи или намали газовото. По принцип то черпи инфо през ОБД.


Прикачени файлове Миниатюри
                                                                       
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Цитирай
Thanks given by:
#2
Не се вижда точно каква е грешката. Като гледам корекциите от около 1% си мисля, че газта си е добре, пък и газовата се самонастройва по ОБД. Виж сондата какви данни дава.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Здравей колега, и аз го имам тоя проблем, съм на път да открия от какво е.
При теб има ли развитие по темата.
[Изображение: 2012-volvo-s60-polestar-concept-performance]
Цитирай
Thanks given by:
#4
И да те питам на колко километра са дюзите на газта и имаш ли голям филтър преди изпарителя?
[Изображение: 2012-volvo-s60-polestar-concept-performance]
Цитирай
Thanks given by:
#5
дюзи на газта. със сигурност
[Изображение: 2012-volvo-s60-polestar-concept-performance]
Цитирай
Thanks given by:
#6
От това ли се оказа проблема при теб? Защото ми казаха, че при мен проблема е в ламбда сондата, която е малко ленива.
ex - Volvo S60 2.4i BSR 188hp
Volvo S60 2.5 T5 Platinum 285hp Rica
Цитирай
Thanks given by:
#7
Грешкa в сондaтa може дa нaбивa зaрaди невъзможност дa регулирa горивото. Джокер дългосрочните корекции, от нaчaлото нa темaтa сa около 10те%. В единия пример дори повече. Неутрaлнaтa стойност е 1. Знaчи 1.09 ще ознaчaвa 9% повече гориво. Лепер, възпроиздеждaш условиятa от фрииз фреймa, един път нa гaз, и после нa бензин. След товa си преглеждaш дaнните от двете горивa, и ще знaеш дaли гaзтa ти е проблемнa.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)