The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Временна загуба на мощност V40 D, 115 hp

#1
Привет, колеги! Споделям проблема си и Ви моля за мнения: На пета предавка понякога (не толкова често) мотора губи мощност, леко претриса и после влиза в режим. Два пъти ми то прави този номер извън градско. На таблото не светва никаква индикация за проблем. На място моторът го форсирам и оборотите стигат до 4800-5000. Предполагам, че турбокомпресорът си работи добре. (Преди време имах проблем с изходящия въздуховод, беше сцепен и нямаше мощност, но го реших). При наличие на вода в нафтата поведението на мотора е подобен, за това използвах малко добавки (антикондензат), смених горивния филтър (не беше много замърсен, ако има вода в горивото съм чувал, че отдолу почернява, а в случая такова нещо не установих). Сега когато карам в градски условия колата проявява същите капризи на първа и втора предавка за около 5 секунди и после мотора става "ластик". Това обаче все пак дразни, особено ако тръгна на дълъг път, в случай че предприема изпреварване не мога да имам гаранция, че няма да "забие" муцуна и ей я белята. Молбата ми е ако някой може да даде информация откъде може да възниква този проблем, ще бъда благодарен.
Reply

#2
Намирисва ми че ще трябва да си чистиш резервоара.
Reply

#3
Временната загуба на мощност стана постоянна! Установих, че някакви вакууми не управляват турбокомпресора и тъй като хич не отбирам се нуждая от инфо. То е ясно, че волвото ще ходи на майстор. Някой би ли ми казал ако се закачи на диагностика дали ще се открие проблема от къде възниква? Cry Cry
Reply

#4
Проблемът е временно отстранен. Оказа се ел. клапанът (не му знам името), който създава разни вакууми и ги "хвърля" към турбото. Специалистите казаха, че са го почистили, раздвижили и т.н., за сега работи, но докога само Горния знае. Трябва да се смени с нов, но бил скъп, колко не ми казаха. Колеги, ако някой знае или има такъв клапан за продаване, бъдете добри, кажете!
Reply

#5
Потърси алтернативен от друга марка,почти,да не кажа еднакви са,разликата е в цената.
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#6
Смених го (електомагнитен клапан за турбонадува) - цена 100 лв. Тия търговци като чуят, че става дума за шведски автомобил се побъркват, надуват цените, че да ти потече кръв от г..а. Ще карам със здраве и удоволствие, щото пак мотора стана "ластик".
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)