The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO 460 Бодигард Бензиномер

#1
Здравейте, имам следният проблем от няколко дни насам. Стрелката на Бензиномера отказа тотално. Казвам тотално, защото се започна преди около месец и нещо. Тогава още си работеше, но започваше да се двига известно време след като колата започне да работи (особено когато е седяла примерно цяла вечер, Т.е. не е карана няколко часа, ден, два). Така, след това започна още по трудно да се двига и да показва, малко преди да откаже съвсем, започваше да се двига малко (колкото да излезе от червеното) и след като пак падаше до долу. Това го правеше така няколко пъти 2,3 в рамките на 5 минути г/д и след това си се вдигаше в нормалните показатели. И се стигна и до сега когато съвсем отказа... Т.е. получи се някакъв градивен срив на стрелката ... Не стана от един път и край .. Имате ли някакви идей, някой сблъсквал ли се е с подобно нещо. Като добавка, ще кажа, че вдигах задната седалка и съм напръскал с спрей буксата, която влиза към помпата, с цел да не би там да не прави някакъв добър контакт и да има проблем, но не стана (това го направих, когато отказа стрелката) :?
[Image: 7961663Q.jpg]

[Image: 7961666b.jpg]

[Image: ouplad89af1.gif]
Reply

#2
Проблемът най вероятно е пробив в стабилизатора на напрежение,който се намира в таблото.
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#3
Kangalov Wrote:Проблемът най вероятно е пробив в стабилизатора на напрежение,който се намира в таблото.
[ATTACHMENT NOT FOUND]

+1 за въпросния стабилизатор,който ако се не лъжа засяга и стрелката за температурата(от него са ми отказвали и двете,или другия по добрия вариянт - правеха каквото си пойскат стрелките)
[Image: ab284746.gif]

Reply

#4
kazanova85 Wrote:
Kangalov Wrote:Проблемът най вероятно е пробив в стабилизатора на напрежение,който се намира в таблото.
[ATTACHMENT NOT FOUND]

+1 за въпросния стабилизатор,който ако се не лъжа засяга и стрелката за температурата(от него са ми отказвали и двете,или другия по добрия вариянт - правеха каквото си пойскат стрелките)

Винаги ли засяга и двете този стабилизатор, защото при мен стрелката на темперетурата си работи без яд ?
[Image: 7961663Q.jpg]

[Image: 7961666b.jpg]

[Image: ouplad89af1.gif]
Reply

#5
до фланеца на бенз.помпа има кабел --на маса -----размърдай го !
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът

[Image: ab269060.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)