Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
batyanko Wrote:КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ това е все едно да сравняваш S80 с S60, просто 9-ката е флагмана и се води С-класата на Волво, а 8-ка е едно ниво по-ниско
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
batyanko Wrote:КЪМ НИКОЙ НИЩО ЛИЧНО
НО МИСЛЯ ЧЕ 9-ТА СЕРИЯ СА НАЙ КОРАВИТЕ ВОЛВА
Вчера спорихме с един водач на 850 че не мога да го сложа на кантар с 9-ката и той се разсърди
СПОДЕЛЕТЕ МНЕНИЕ това е все едно да сравняваш S80 с S60, просто 9-ката е флагмана и се води С-класата на Волво, а 8-ка е едно ниво по-ниско
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
... включ ...
Въпрос /само/ :lol:
Защо се говори за "класическите 8хх-ци"?
Никаде пред друга серия не се закача тази "добавка" ...
И защо в съотношение ... големина/конфорт/спорт - се появява Т-5 ЕР именно при 8-ците, както и "Крос кънтри" и после продължава в еС/Ве 70 еР, а не в еС/Ве 80, която е наследник на 9-ките ...
и после ширпотребно от появилото се Крос кънтри,... се модифицира ХС 70?
Примерно на мен сега мерака ми е ХС 70 с всички възможни достижения и екстри.
С такова търсиха ... древна България, а не с ХС 90... Защо ли?
Точка /за сега/ само!
изключ.
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
... включ ...
Въпрос /само/ :lol:
Защо се говори за "класическите 8хх-ци"?
Никаде пред друга серия не се закача тази "добавка" ...
И защо в съотношение ... големина/конфорт/спорт - се появява Т-5 ЕР именно при 8-ците, както и "Крос кънтри" и после продължава в еС/Ве 70 еР, а не в еС/Ве 80, която е наследник на 9-ките ...
и после ширпотребно от появилото се Крос кънтри,... се модифицира ХС 70?
Примерно на мен сега мерака ми е ХС 70 с всички възможни достижения и екстри.
С такова търсиха ... древна България, а не с ХС 90... Защо ли?
Точка /за сега/ само!
изключ.
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 14
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Аз не мога да преценя дали 2хх, 7хх или 9хх серия са най-здрави. Ако изключим 2хх серия заради ръждата по пода, 9-тата серия, освен на дизайн, почти не се различава от 7-та серия. Като изключим 2.5 и 3.0 редовите двигатели, принципно всичко останало е еднакво. Последните 760 също са на мултилинк задно окачване ...
Според мен основния недостатък на 850 спрямо 7хх и 9хх серия е предното предаване. Благодарение на задното предаване всичко е направено много по-елементарно и надеждно при 7хх/9хх серия и много по-лесно за обслужване. Естествено и тежък автомобил със задно се кара много по-приятно отколкото с предно. На 850 му е доста трудно потеглянето. Поведението в завой не може да се сравни дори с 7хх серия на цял заден мост. Да не говорим какви удари се чуват, ако без да искаш преминеш с газ през неравности. Другото нещо, което ме дразни в 850, са дрънкащите му тапицерии. Иначе, според мен, като оборудване вътре, двигатели и купе по нищо не отстъпва на 7хх и 9хх. Коша му даже изглежда по здрав от на 7хх и 9хх. Единствено външната му ламарина е доста по-тънка и лесно се поврежда, но предполагам причината е, че са искали да намалят теглото на автомобила. Според мен 264 и 760 са много по-класически Волва. 850 (дори и с най-мощните си двигатели) е доста по-скучен автомобил за каране от едно 760 2.3 Turbo 190 к.с. или 960 2.0 16v Turbo 190 к.с.
Posts: 14
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Аз не мога да преценя дали 2хх, 7хх или 9хх серия са най-здрави. Ако изключим 2хх серия заради ръждата по пода, 9-тата серия, освен на дизайн, почти не се различава от 7-та серия. Като изключим 2.5 и 3.0 редовите двигатели, принципно всичко останало е еднакво. Последните 760 също са на мултилинк задно окачване ...
Според мен основния недостатък на 850 спрямо 7хх и 9хх серия е предното предаване. Благодарение на задното предаване всичко е направено много по-елементарно и надеждно при 7хх/9хх серия и много по-лесно за обслужване. Естествено и тежък автомобил със задно се кара много по-приятно отколкото с предно. На 850 му е доста трудно потеглянето. Поведението в завой не може да се сравни дори с 7хх серия на цял заден мост. Да не говорим какви удари се чуват, ако без да искаш преминеш с газ през неравности. Другото нещо, което ме дразни в 850, са дрънкащите му тапицерии. Иначе, според мен, като оборудване вътре, двигатели и купе по нищо не отстъпва на 7хх и 9хх. Коша му даже изглежда по здрав от на 7хх и 9хх. Единствено външната му ламарина е доста по-тънка и лесно се поврежда, но предполагам причината е, че са искали да намалят теглото на автомобила. Според мен 264 и 760 са много по-класически Волва. 850 (дори и с най-мощните си двигатели) е доста по-скучен автомобил за каране от едно 760 2.3 Turbo 190 к.с. или 960 2.0 16v Turbo 190 к.с.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
за класическия елемент при 8-те мога да кажа само че това е най-продавания и успешен модел на ВОлво, може би затова се нарича класически, въпреки че аз също смятам че 2-те и 7-те са по-класически.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
за класическия елемент при 8-те мога да кажа само че това е най-продавания и успешен модел на ВОлво, може би затова се нарича класически, въпреки че аз също смятам че 2-те и 7-те са по-класически.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
|