Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2014
Reputation:
0
Здравейте,колеги.След дълги мъки най-накрая успях да се регистрирам.Малко преди Нова година станах ГОРД собственик на Волво 940 турбодизел-интеркулер,производство 1994 г..Автомобилът си има забележки, но най-важното за мен е,че на 20 години няма грам ръжда.Внесен е от Испания,като мойте и съмненията на още няколко човека,от които двама професионални бояджии са,че е оригинална боя.Купих го за 900 лв.,като естествено ми беше ясно,че оттам се почва :lol: .До момента е на около 1500 лв.,но няма да спра дотук.Един от основните проблеми е,че горивомера не работи.Зимата го смятах на 10 на 100 и в един момент си угасна,добре че беше пред блока hock: .Поради тази причина почнах да го смятам на 11.Скоро ходихме до Вършец през Петрохан - първото извънградско.Явно кораба се раздруса по дупките и в един момент о чудо-горивомера тръгна....И какво мислите показа? 3/4 от резервоара е пълен!После пак спря,пак тръгна и те така..Накрая пак не работеше, но аз бръкнах в джобето за 25 литра нафта и резервоара се напълни!Ламята била обикновен малък змей.....Значи за около 1200-1300 км.максимум при мое смятане 11/100 ми върна 50 литра.Карането ми е смесено,предимно градско:Надежда 1-театър София и извънградско:Надежда 1-Драговищица(костинбродската).Такаааа....Сега другия проблем-овърдрайва.Работи точно когато си иска.Пръскахме клемите отдолу,тествахме копчето,проверихме маслото в кутията-днес влиза,утре не.Живот и здраве до морето няма да е приятно,ако реши да не влиза.Общо взето това е ,колеги- всякакви мнения,коментари и други забележки по темите,засегнати в първото ми мнение са добре дошли.Чао и да си пазите корабите,че са мнооооо ЯКИ!
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
motolover1 Wrote:Здравейте,колеги.След дълги мъки най-накрая успях да се регистрирам.Малко преди Нова година станах ГОРД собственик на Волво 940 турбодизел-интеркулер,производство 1994 г..Автомобилът си има забележки, но най-важното за мен е,че на 20 години няма грам ръжда.Внесен е от Испания,като мойте и съмненията на още няколко човека,от които двама професионални бояджии са,че е оригинална боя.Купих го за 900 лв.,като естествено ми беше ясно,че оттам се почва :lol: .До момента е на около 1500 лв.,но няма да спра дотук.Един от основните проблеми е,че горивомера не работи.Зимата го смятах на 10 на 100 и в един момент си угасна,добре че беше пред блока hock: .Поради тази причина почнах да го смятам на 11.Скоро ходихме до Вършец през Петрохан - първото извънградско.Явно кораба се раздруса по дупките и в един момент о чудо-горивомера тръгна....И какво мислите показа? 3/4 от резервоара е пълен!После пак спря,пак тръгна и те така..Накрая пак не работеше, но аз бръкнах в джобето за 25 литра нафта и резервоара се напълни!Ламята била обикновен малък змей.....Значи за около 1200-1300 км.максимум при мое смятане 11/100 ми върна 50 литра.Карането ми е смесено,предимно градско:Надежда 1-театър София и извънградско:Надежда 1-Драговищица(костинбродската).Такаааа....Сега другия проблем-овърдрайва.Работи точно когато си иска.Пръскахме клемите отдолу,тествахме копчето,проверихме маслото в кутията-днес влиза,утре не.Живот и здраве до морето няма да е приятно,ако реши да не влиза.Общо взето това е ,колеги- всякакви мнения,коментари и други забележки по темите,засегнати в първото ми мнение са добре дошли.Чао и да си пазите корабите,че са мнооооо ЯКИ!
Влиза-излиза ... , за секс ли си говорим колега ? Хайде малко по-сериозно ако искаш да ти се помогне де.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Проблема в овердвайва ти е класически , ако не е електрически може помпата да е заминала .Маслото за скоростите е АТФ. Що се отнася до нивомера се съмнявам за проблем в самия километраж .
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2014
Reputation:
0
Здравейте,колеги.Мерси за бързите включвания.Относно овърдрайва давам конкретен пример.На отиване към Вършец работеше, на връщане-не.Почти сигурен съм,че когато свети лампата с надпис 5 на таблото се включва.Понякога се включва 10 пъти подред без проблеми,друг път не иска да се включи 50 пъти. Приемам и предложения за човек,който да се справи с проблема срещу заплащане.Поздрави.
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Бушон реле ,кабели зад пепелника . Иначе можеш да звъннеш ако нещо не можеш да се оправиш -0877433787 Чавдар , а иначе при мен сигурно няма да можеш да дойдеш от Белово съм.
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 4
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2014
Reputation:
0
Пропуснах да кажа, че си купих реле,но не е от него.Бушоните са проверени , кабелите зад пепелника са тествани с мултицет.Малко си ми далече,колега.Мерси отново за бързия отговор.Поздрави.
Posts: 954
Threads: 43
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2006
Reputation:
0
колега ако си от София може нещо да се измисли по твоя въпрос номера ми е 0879191522 Стефан
искам Volvo XC 70
карта №0222
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
По принцип се включва само на четвърта скорост и с над 85-90 км/ч. Изключва и при по-сериозен наклон.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 1,018
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2006
Reputation:
0
Да работи само на четвърта но има датчик като за задна вид ключе което затваря веригата . Ако самия овердрайв е изправен не изключва ако не натиснеш копчето или не изключиш от четвърта .
Пробвай да съединиш двата края на конектора на въпросния датчик ,няма страшно ако го объркаш най много да светне задна . И една забележка след като въпросния конектор е замостен не карай с включен овердрайв на по-ниска предавка от четвърта има вероятност въртящия момент да му дойде в повече (ох как обичам тази фраза)
Случва се да върви като по масло, а малко по-късно се изяснява, че това е вазелин...
If you dont like where you are, then change it! You are not a tree
Posts: 100
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2013
Reputation:
0
в крайна сметка какъв е разхода градско и извънградско не разбрах,насочил съм се и аз към дизеловия мотор но ако не е с хубав разход ще търся бензиново
|