The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обороти D5

#11
backstage Wrote:
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик

Дааа и аз го установих това. Той маховика си тропа при гасене, има си всички симптоми. Но дано изкара още година поне, ако внимавам Smile
Аз чакам вече 2 години/30к/ Big GrinГаси я с натиснат съединител.
Reply

#12
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик

Колеги,след като отметнахме тампоните,може да отметнем и маховика Big Grin След смяната на маховик,явлението си остана Big Grin
Reply

#13
valio.com Wrote:
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик

Колеги,след като отметнахме тампоните,може да отметнем и маховика Big Grin След смяната на маховик,явлението си остана Big Grin

Късно виждам темата - сменени маховици, съединители, нови тампони по двигателя, рециклирано турбо и турбопътища ... и от време на време също се появява за секунди като върви по инерция - при натискане на спирачка се компенсира обратно от 6000 на 7000 оборота.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#14
bell Wrote:- при натискане на спирачка се компенсира обратно от 6000 на 7000 оборота.

Тя твоята много оборотна бе колега Smile
Reply

#15
Nedelchev_1 Wrote:
bell Wrote:- при натискане на спирачка се компенсира обратно от 6000 на 7000 оборота.

Тя твоята много оборотна бе колега Smile

ха ха - да се чете от 600 на 700 ... да не си помислите, че карам V-tec :lol:
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#16
Аз съм с чисто нов маховик и комплект съединител и го имам този проблем.. Едва ли маховика е виновен
Reply

#17
valio.com Wrote:
momk0 Wrote:Натиснете съединител заедно с натискането на спирачката и ще видите че явлението изчезва. Виновника: маховик
При мен,"явлението"се появява рядко и трудно ще го хвана по този начин Big Grin Иначе си го чакам маговика :mrgreen:

Не е от маховика - лично мнение :!: Логично е това да е свързано с вакУУмите Big Grin .
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#18
Е давайте по руския способ де, това го махаме, не е от него, това го махаме...и от него не е, това го махаме-а е от къде е.
Ся малко късно, ама утре ако не забравя ще погледна как са вакуумите при мен, само да видя от къде се отваря капака, вероятно има някакво лостче под волана :lol:
Как ли ми се струва, че нещо около сервото се получава с вакуумите, като нищо някоя хлабава тръба да прави нещо. Тези които го имат този проблем що не пробвате нещо елементарно, разкачете линията на сервото и й набийте един издялан чеп от стара върба расла на източен склон, това е много важно да е на източен :!: Майтапа на страна, разкачете сервото и затапете линията кой както прецени за добре и пробвайте дали ще се оправи. Само че го пробвайте когато няма много движение и трябва яко натискане на спирачките де, да не вземе някой да събере някоя мантинела.
Помните ли S/V40 какви номера правеше точно с линията на сервото? Де ша помните като не сте карали такова. От сервото тръгва един мек :lol: щото като се клати мотора сещайте се, и от там се съчленява :mrgreen: с една твърда тръба. Тази вакуумна линия правеше проблем на мястото където влиза тръбата зад дросела. С времето се охлабва и смуче въздух от там и шашка цялата далавера. Що калчиша навих да я уплътня не е истина. Е не бяха калчища а "временно" навих 4-5 врътки изолирбанд и я наврях и до там. Леко ми клатеше малките обороти и веднага заспа след тази хай-тек интервенция.
Правя аналогия да не би да се получава нещо такова с D5 мотора, инженерите имат склонността като направят една тъпотия след това да я повторят за да затвърдят глупостта си. Пак казвам, че гадая и хвърлям боб на сляпо по симптомите. Всичко е свързано със спирачките до колкото прочетох и го прави номера в движение като се натиснат, на място не го прави, нали не бъркам? Ако има проблем по вакуумите то би трябвало да го прави винаги, но казвате, че на място като стои не го прави. При S/V40 винаги си смуче от там и не го бърка в движение или не понеже тази тръба е хваната към мотора и прави проблем в частта зад дросела а където е меката връзка няма грижи. Да не би при D5 да има някакво слабо място където меката връзка се свързва с нещо си, пак казвам не съм виждал как е направено и утре ще погледна, и от там колкото и смешно да звучи, като се набият спирачки при спиране мотора малко или много полита напред, започва да смуче малко въздух и се шашка какво да прави. Когато е на място, мотора е в някакво равновесно положение и се клати на място като на дърт коч но не оказва влияние явно. Де да знам, интересно...
V40 B4204S '97
Reply

#19
Я бе, нафтаджиите които имате проблеми с оборотите :lol:
Хич не ми е ясно вакуума как влияе на работата на мотора и какво се командва с него и т.н., не съм се занимавал да чета. Иначе както и предположих снощи, същите инженери-двойкаджии са правили вакуумната линия.Тръгнете от сервото и ще видите как от маркуч минава в тръба и пак в маркуч и как влиза в една бърза връзка. При мен няма проблем с вакуума, или не знам да има, ама тая бърза връзка е много афиф работа, шава като у тях си. Пробвайте да я уплътните да не би да смуче от там въздух и да прави номера.
V40 B4204S '97
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)