The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO S80 трудно влизат скоростите

#1
Здравейте колеги.Волвото ми е S80 2.0т 163к.с. 1999г. ,ръчка,газ/бензин.Проблема ми е, че от 3-4 месеца скоростите започнаха да влизат много трудно(какво имам предвид).Всеки път като включвам на скорост трябва да натисна лоста доста силно и самия той като че ли трябва да преодолее някакво препятствие и чак тогава влиза,а задната скорост много трудно се намира.Лоста няма никакви лифтове, съединителя отделя добре,скоростната кутия има масло и не се чуват шумове и колата си върви идеялно.Консултирах се с двама майстори на които вярвам и най-вероятно според тях е възможно да има износени пластмасови лостчета ,механизми и други разни неща които свъзват лоста с кутията.Бутахме на ръка самите устройства които излизат от ск. кутия и се местят много лесно,без съпротивление.Ако някой може да сподели мнение ще съм много благодарен.
Reply

#2
ivailo ivanov Wrote:Здравейте колеги.Волвото ми е S80 2.0т 163к.с. 1999г. ,ръчка,газ/бензин.Проблема ми е, че от 3-4 месеца скоростите започнаха да влизат много трудно(какво имам предвид).Всеки път като включвам на скорост трябва да натисна лоста доста силно и самия той като че ли трябва да преодолее някакво препятствие и чак тогава влиза,а задната скорост много трудно се намира.Лоста няма никакви лифтове, съединителя отделя добре,скоростната кутия има масло и не се чуват шумове и колата си върви идеялно.Консултирах се с двама майстори на които вярвам и най-вероятно според тях е възможно да има износени пластмасови лостчета ,механизми и други разни неща които свъзват лоста с кутията.Бутахме на ръка самите устройства които излизат от ск. кутия и се местят много лесно,без съпротивление.Ако някой може да сподели мнение ще съм много благодарен.


На тази кола има две жила от лоста за скоростите до скоростната кутия. Огледайте ги да не заяждат някъде.
Reply

#3
Огледал съм ги.Никъде не заяждат.Като разкларих двете жила в посока скорстния лост-предницата,има доста голям луфт.Гледам че луфта може да се регулира......не знам да пробвам ли.
Reply

#4
Кога се проявява проблема в движение, на място или го има постоянно???
Ако го има проблема основно на място има вероятност да си е заминал маховика...
Понякога при разбит маховик се получава така, че двете подвижни части имат радиален луфт и увличат съединителя и все едно се опитваш да включиш на скорост при ненатиснат съединител!
S80 D5244T 163hp - 2006г. ръчна скоростна кутия
Reply

#5
Slavy Wrote:Кога се проявява проблема в движение, на място или го има постоянно???
Ако го има проблема основно на място има вероятност да си е заминал маховика...
Понякога при разбит маховик се получава така, че двете подвижни части имат радиален луфт и увличат съединителя и все едно се опитваш да включиш на скорост при ненатиснат съединител!

И на място го има,ама в движение по се усеща.Най се усеща на 1,3 и задна скорост(много трудно влизат)..... 2,4 и 5 си влизат нормално(е това не мога да си го обясня).
Reply

#6
   
Reply

#7
Здравей,аз имах подобен проблем.Реших го като смених скоростната кутия....проблемите ми започнаха като започнах да управлявам колата ми като болит от формула едно :lol: .Първо взе да хърка втора.после взе да включва трудно първа и задна....и все по-зле. И накрая имах огромен луфт от вилка едно на снимката която си показал предаващ се на скоростния лост и така карах дълго време ходих и до Италия по този начин.И накрая ми писна и я изхвърлих :mrgreen: Сега си я карам като пенсионер новата ск. кутия...и ще ме надживеее!
d5-евтин пушек....
Най-скъпите ми снимки са от камерите на КАТ!
Reply

#8
Тези вилки не се ли сменят?
Reply

#9
ivailo ivanov Wrote:Тези вилки не се ли сменят?


По спомени, Роби от МП ми е разказвал за такъв проблем. Проблема идвал от някаква "плочка" към която се свързват жилата. Но може и да греша, беше доста отдавна като го говорихме това.
Питайте го. Мисля, че ще свърши работа.
Reply

#10
Аз много съм страдал от съединители на всичките си нови-стари коли и моето мнение е, че лагерът ти е отишъл. Евтино парче, ама като се развали, разваля и всички други чаркове, а ги правят все по-калпави. В един момент както си караш ще чуеш най-неочаквано хряс-тряс и ще си останеш на пътя.

А това със смяната на цялата скоростна кутия наистина е сериозно лечение. Ще хвърлиш една стара, за да я смениш с друга стара.
Колата на бъдещето е с 2 багажника и без двигател!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)