Posts: 506
Threads: 20
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2009
Reputation:
0
Ако все пак решиш да тръгнеш с тази кола и се случи проблем по патя, не знам откъде ще се прибираш, но ако стане нещо между Нyрнберг, Регенсбург до Пассау звънни да помагаме, има вариaнти, остави лампите и гледаи дали колата работи нормално, смисъл провери дали антифриза и маслото не са се смесили и нямаш боза в охладителното казанче, дали поддържа стабилна температура на охладителната течност на двигателя, има ли някакви проблеми при каране, нивото на маслото и консистенцията - смисъл дали е само масло или има и примеси и миризма на гориво, на пръчката за контрола му. Ако всичко това е наред - покараи колата 100-200 км за един ден, без спиране - за проба, ако всичко е наред тръгваи, но с риск дали по пътя няма да изтрeщи нещо. По принцип с кола, която току що си купил и е на половин милион км не се тръгва на дълъг път, особено щом има и светещи лампи, по добър варянт е преглед в сервиз поне преди пътуването или тръгваш на риск и оставяш късмета да те съпровожда до България, ако те прибере я водиш там в сервиз и разбираш кво и е имало, но щом те е прибрала, това ще значи поне че проблема не е фатален, a форум абв кирилизатор - написано дори на латински ще ти помогне да пишеш на кирилица, пишеш текста на латински отляво и после даваш преведи и редактираш малко и готово, да занимавка е, но и аз го правя, тел. си ще ти пратя на лични, при проблем около мен да ти помогна нещо ако мога.