The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "wma" - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 4611 - File: inc/functions.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 4611 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 995 get_attachment_icon
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Налагане в резервоара

#1
Здравейте колеги. Имам следното странно питане. От какво се получава налягане в резервоара при положение че бензина който излиза от него е повече или равен по количество от този който се връща през оборотната тръба.Карам на газ през повечето време, клапана за спиране на бензина е вързан на входа на карбуратора, така че помпата върти бензина в системата(колкото излиза токова влиза) .Когато карам на бензин връщащия се бензин би следвало да е по малко, така че е нормално да има вакуум. Въпреки това след известно време системата се надува и за да не се пръсне нещо отвивам леко капачката на резервоара.Някой дали има идея от какво може да е това. Ааааа колата е 440 GLE 1.7 Smile
Reply

#2
Здравейте колеги. Имам следното странно питане. От какво се получава налягане в резервоара при положение че бензина който излиза от него е повече или равен по количество от този който се връща през оборотната тръба.Карам на газ през повечето време, клапана за спиране на бензина е вързан на входа на карбуратора, така че помпата върти бензина в системата(колкото излиза токова влиза) .Когато карам на бензин връщащия се бензин би следвало да е по малко, така че е нормално да има вакуум. Въпреки това след известно време системата се надува и за да не се пръсне нещо отвивам леко капачката на резервоара.Някой дали има идея от какво може да е това. Ааааа колата е 440 GLE 1.7 Smile
Reply

#3
Навежда ме една мисъл!
Отдушника ти на резервоара не ти работи!
Трябва да провериш от къде ти диша системата - за да я отпушиш.
На някой е с тръбичка извън резервоара, при други е през някакъв сепаратор и пак в резервоара.
При теб как е - незнам.
При дизела е с тръбичка самостоятелна и клапан.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Навежда ме една мисъл!
Отдушника ти на резервоара не ти работи!
Трябва да провериш от къде ти диша системата - за да я отпушиш.
На някой е с тръбичка извън резервоара, при други е през някакъв сепаратор и пак в резервоара.
При теб как е - незнам.
При дизела е с тръбичка самостоятелна и клапан.


Attached Files
.jpg   AlbumArtSmall.jpg (Size: 2.61 KB / Downloads: 7)
.wma   03 Broken Home.wma (Size: 3.46 MB / Downloads: 1)
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
На задния десен калник точно зад гумата има един пластмасов цилиндър който има два маркуча в долния му край и един в горния. Е от никъде не можах да разбера за какво е. Мисля че е от бензиновата система,но дали има нещо общо с проблема не знам.
Reply

#6
На задния десен калник точно зад гумата има един пластмасов цилиндър който има два маркуча в долния му край и един в горния. Е от никъде не можах да разбера за какво е. Мисля че е от бензиновата система,но дали има нещо общо с проблема не знам.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#7
Значи има един голям черен пластмасов цилиндар - който служи за улавяне на изпаренията и ги праща в колекторите или в резервоара - може и двете - незнам.
Та това нещо имало и време на давност - понеже било с някакъв въглен - някой хора я ликвидирват тази система.
В случая трябва маркучите ти да влизат само отгоре!! Sad на това дето го обяснявам.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Значи има един голям черен пластмасов цилиндар - който служи за улавяне на изпаренията и ги праща в колекторите или в резервоара - може и двете - незнам.
Та това нещо имало и време на давност - понеже било с някакъв въглен - някой хора я ликвидирват тази система.
В случая трябва маркучите ти да влизат само отгоре!! Sad на това дето го обяснявам.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)