The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V50 не пали след ремап

#31
NuclearWinter Wrote:Някакъв датчик сигурно се подиграва...

Колата няма мощност на ниски обороти, освен това се появи и някакъв лаг - като натисна педала на газта леко се замисля, след това тръгва...

Утре ще я диагностицираме.

Получава се голяма сага, някой да донесе пуканки :lol:
Това е в резултат от новото ЕКУ ли? :roll:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#32
Оказа се EGR. Който в ремапа не бил премахнат, а само DPF-a.

Сега премахват EGR-a и даже ще го затапят с ламаринка.

Турбото, според живите данни, надува като по учебник.
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#33
NuclearWinter Wrote:Оказа се EGR. Който в ремапа не бил премахнат, а само DPF-a.

Сега премахват EGR-a и даже ще го затапят с ламаринка.

Турбото, според живите данни, надува като по учебник.
Колега, тези "специалисти" се учат на твоята кола, трябва да ти дават после комисионна от всеки един ЪП-лоуд :mrgreen:
Това, че имат компютър и интерфейс, не означава, че могат да ги ползват ... лошото е, че най-важното го нямат и няма как да си го купят - разум и акъл!
Дано това да е последната драма с колата ... съветвам те да си засечеш EGT-то, защото да не пуснеш тема след няколко седмици, че имаш изгорели клапани или нещо по-сериозно.
Поздрави!

btw .. защо ще го затапват с ламаринка, ако го изключат? :roll: Той си остава затворен завинаги ... да не се опитват да излъжат ЕКУ-то с тази ламаринка, защото то е по-умно от тях, със сигурност :lol: :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#34
Извинявай за въпроса, но какво е EGT и защо да горят клапани? :|
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#35
NuclearWinter Wrote:Извинявай за въпроса, но какво е EGT и защо да горят клапани? :|


ЕGT - exhaust gas temperature

Ето това ще отговори на въпроса ти:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_temperature_gauge">http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_ga ... ture_gauge</a><!-- m -->
Volvo For life!
Reply

#36
EGRа може да се изолира с ламаринка, без намеса в ЕКУто. Грешка на таблото не излиза, вижда се само при диагностика.
Това е инфо от колега който вече го е направил на този мотор Wink
Reply

#37
Още веднъж благодаря на всички включили се в темата Smile

За сега с автомобила всичко е наред.

Септември месец следва смяна на демпферен маховик и се приключва с ремонтната програма.
Обаче съдейки по износването на накладки и дискове (особено отпред) напролет ще се ревизира и там (+ смяна на спирачна течност) ведно с обслужването на двигателя Wink
[Image: volvo-xc-60-r-design-d5-awd_medium.png][Image: citroen-c3-picasso_medium.png]
[Image: opel-movano-3500_medium.png]
Reply

#38
NuclearWinter Wrote:Още веднъж благодаря на всички включили се в темата Smile

За сега с автомобила всичко е наред.

Септември месец следва смяна на демпферен маховик и се приключва с ремонтната програма.
Обаче съдейки по износването на накладки и дискове (особено отпред) напролет ще се ревизира и там (+ смяна на спирачна течност) ведно с обслужването на двигателя Wink
Честито!
Дай Боже повече да нямаш ядове с неспособни майстори!
BG VOLVO Member #00409
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)