The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Група на Волво Клуб България във Facebook

#11
kire Wrote:Всеки който се е опитал да спре прогреса,историята не го е запомнила с добро Wink
Не знам защо този Управителен Съвет се разграничава от групата във Фейсбук ,и г-н. Николов е променил заглавието на тази тема от Официална на това което е, при положение че Той и г-н. Янков са администратори там... :? :? :? ,ама здраве да е :mrgreen:
Ако УС не желае да има нищо общо с тази група може да го уредим бързо,не мислите ли?
Не е ли редно да дадете аргументация за това свое решение господа и госпожи Wink ,или това според вас е загуба на време,и безсмислено търкане на клавиатурата?
Аргументираме се, Кире Smile
Само за начало да спомена, че никой от действащия УС не се е опитвал да спира прогреса по никакъв начин, Това сравнение е неоснователно.
Причината за това ни решение е комплексна, и разбира се не е последна Smile
И така, ето няколко от съображенията:

1. Главно - да запазим сигурността на ВКБ, която сигурност се опита да се разклати заради съдебна закана от човек, който един от груп-администраторите е махнал от Фейсбук групата, като не е съгласувал тези си действия както с останалите администратори на същата група, така и с действащия към този момент УС на ВКБ.
2. Липсата на контрол (модериране) на мненията във Фейсбук групата на ВКБ, съответно липсата на погледа върху спазването на правилата за "добрия тон" в същата група.
3. Въпросната Фейсбук група е направена като "допълнителна" група на официалният форум на ВКБ (същият, който четем в този момент).
А главният ни фокус (на УС, Модератори и Администратори) за осигуряване на подредено и пригледно съдържание на информацията е посветен на всички гости които четат форума, всички форумни потребители и всички членове на клуба.
4. Нямаме никакви права върху собствеността на информацията, която подаряваме на Фейсбук. Съответно - нямаме гарантирана история на всички дискусионни теми и снимки там.

Никъде не е казано, че УС няма желание да има нещо общо с Фейсбук групата. Напротив - има желание, при това голямо. Но само при добре регламентиран процес (който процес в момента липсва) на "водене" на групата.

Също така, за действащия УС - аргументацията никога не е била "загуба на време" или "безсмислено търкане на клавиатура".
Този начин продължаваме да го считаме за правилният начин на работата ни и не спираме да го показваме с обективните си решения от заседанията, които водим всеки календарен месец. А и с обективните си решения с участието на "народа" при избор касаещ общите интереси...проведени под формата на анкета или отворена дискусия.

На сила не можем да спрем който и да било да пише във Фейсбук групата...или да пише в този форум. Глупаво е и да се оптиваме.
Ние вярваме, че всеки от нас осъзнава, че е градивната клетка на този форум (и клуб). Клетка, която създава...и клетка, която разрушава с действията си. И ние вярваме, че използваме знанията, уменията и действията си правилно.

Поздрави,
Явор Янков
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#12
Подкрепям напълно аргументите Яворе, дори апелирам за по-голяма и масова посещаемост на форума. Това е мястото, където почитателите на марката са си у дома. Във Фейсбук има просто една бледнеееща страничка, където няма структура и идея. Още повече тук развиваме нашето си пространство, а във Фейсбук развиваме милионите на някакъв американец и започваме да подражаваме на милионите клонирани и обсебени постващи безполезни селфита.
Volvo For life!
Reply

#13
Колеги, написах си мнението защото осезателно се усеща намаляването на активността във форума.
Нямам желание да предизвиквам спорове, които са на ръба на добрия тон!
Но, за мен форума е "библиотеката" на феновете, където всеки може да намери каквото му трябва, или ако го няма, може да попита.
После всеки друг, след него, може да се възползва от коментарите и мненията... Които остават в архив.
Иначе, как да спреш "социалните" мрежи и комуникациите, нелепо е!
Просто исках да дам сигнал, за нещо което ми направи впечатление... А ако някой иска да ме чуе, ще го направи.
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#14
Бърз и сбит отговор от моя страна,точка по точка

1. Въпросният "клубар" сам напусна групата,никай не го е гонил - това е гарантирано 100%!!! Същия този човек напуска въпросната група 3 пъти,и два пъти е добавян от мен повторно...,на третата заявка за "членство" никой от администраторите не откликна. Причина - явно на никой не му се занимава със странните настроения на хора,които не знаят какво искат.
Упс...,един път аз го махнах от групата,заради агресивна публикация отправена към УС на ВКБ ,относно освобождаването му от членство,и заличаване на профил в сайта. Това отстраняване съм съгласувал с Пламен Wink

2. 3. и 4.Не разбирам за каква липса на модериране говориш,при положение че Ти,Севдо и Дидо сте администратори Wink .Ако Вие не искате да поемете отговорност за работата нам - кажете го направо...,ако искате други админи - обсъдете го с Пламен Smile . В този ред на мисли : Пламен е в основата на всичко (интернет платформа) с която разполага сдружението ВКБ ,а именно този сайт,и групата която направи във Фейса ,така че всички промени и реформи се съгласуват с него. Познаваш го лично,и ако имаш идея да промениш нещо тук или там - знаеш към кого да се обърнеш. Във Фейса правата на УС са същите като правата Ви във Форума ,така че не виждам проблем Яворе.
Въпросната група е развивана с доста труд,упоритост и принципност ,така че ми се ще да решите - искали УС да има ангажимент или не .

Този Клуб освен със съдебна регистрация и банкова сметка...,с друго не разполага ,така че не смятам за сериозни опасенията ти от "съдебна закана" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ,всеки може да си говори каквото си иска...,важното е какво се случва реално. Волво Клуб България не е запазена марка,така че всеки може да регистрира подобна фирма,дружество и какво ли още не...стига да иска. И мен са ме плашили със съд много пъти,доста хора...,ама съм се отнасял философски към проблемите на ищците... -"можеш ли да спреш гората да се разлиства" :mrgreen:
Има и втора група на Волво Клуба във Феиса "Купува-Продава" ,тя е създадена по искане на хората...,и там админите са същите като във първата Wink
Ако имате доброто желание ,може да поискате от Фейса да заличи "алтернативния синод" ,но това е само ако имате желание ,и ясна идея марката "Волво Клуб България" да принадлежи на Сдружението ни .

Поздрави

Киро писателя , твореца и импровизатора :mrgreen:

п.п. щях да забравя...,той и Кангалов напусна всички групи,и може би пак аз съм виновен Wink ,но както споменах по горе - "не може да спреш гората да се разлиства" Smile
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#15
Напуснал съм групите,защото просто мога да си го позволя. Wink
Да си ме чул,да се оплаквам някъде или да говоря за Левски/// Idea
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#16
Кире, споделил си впечатленията си, ок.
Няма да споря с теб. Освен:
kire Wrote:...
Този Клуб освен със съдебна регистрация и банкова сметка...,с друго не разполага ,така че не смятам за сериозни опасенията ти от "съдебна закана" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...
Напротив!
Доброто име на клуба (имидж) не е ли нещо, за което всички се борим? Не е ли нещо, което да уважаваме заради историята на успехите на клубните членове, на отборните състезания...
Аз давам максимума от себе си за доизграждането му. Виждам че има хора от клуба, които също го правят. Виждам, че има хора от форума, които също го правят...с кеф.
Виждам в тези хора желанието и умението да помагат за изграждането на този имидж. И съм сигурен, че и те искат този клуб да бъде "конкурентен" на другите такива, пълен с полезна и подредена информация, подкрепена със снимки от приятни емоции и забавления. Въпреки "трудностите".
Затова са всичките ни опити - за доброто име на клуба, и за да печелим незабравими случки с любимите приятели ;-)

За последен път казвам - ние (УС) нямаме нищо против групите във Фейсбук. Нека съществуват, нека се развиват.
И още нещо - фокусът ни на 100% е за форума.

Поздрави,
Явор
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Reply

#17
В крайна сметка, след седем -осем години, опасенията на Мони Узунов и другите поддръжници на форума се оказаха основателни. Аз обаче, съм твърд привърженик на развитието и участието тук , в този форум.
Може би и аз ще се освободя от профила си във Фейсбук, който много отдавна НЕ ползвам..,.
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#18
(03-07-2023, 06:05 AM)mevdo Wrote: В крайна сметка, след седем -осем години, опасенията на Мони Узунов и другите поддръжници на форума  се оказаха основателни. Аз обаче, съм твърд привърженик на развитието и участието тук , в този форум.
Може би и аз ще се освободя от профила си във Фейсбук, който много отдавна НЕ ползвам..,.

Основанието е ясно - фейса не е на клуба, докато това място си е само на клуба. Съгласен съм с теб Севдо.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)