The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с паленето при топъл двигател

#1
Здравейте колеги, имам проблем с паленето при топъл двигател, а именно: когато двигателя е топъл запалва и гасне. Проверих за грешки и ми дава1.1.3, реле за контролера. Смених го, но проблема си остана.Моля за помощ!
Reply

#2
валери стоянов Wrote:Здравейте колеги, имам проблем с паленето при топъл двигател, а именно: когато двигателя е топъл запалва и гасне. Проверих за грешки и ми дава1.1.3, реле за контролера. Смених го, но проблема си остана.Моля за помощ!
Малко ти е постна информацията дай повечко инфо.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#3
Здравейте колеги, имам проблем с паленето при топъл двигател, а именно: когато двигателя е топъл запалва и гасне. Проверих за грешки и ми дава 1.1.3, реле за контролера. Смених го, но проблема си остана. Смятате ли, че проблема е в моноинжекцията? Прегледах кабелите на моното доколкото мога, но не видях прекъснат.Както вече написах,подмених релето за контролера,което се намира под жабката,ако е това. След няколко стартирания запалва и прехвърли ли газ няма проблем. Помогнете!
Reply

#4
валери стоянов Wrote:Здравейте колеги, имам проблем с паленето при топъл двигател, а именно: когато двигателя е топъл запалва и гасне. Проверих за грешки и ми дава 1.1.3, реле за контролера. Смених го, но проблема си остана. Смятате ли, че проблема е в моноинжекцията? Прегледах кабелите на моното доколкото мога, но не видях прекъснат.Както вече написах,подмених релето за контролера,което се намира под жабката,ако е това. След няколко стартирания запалва и прехвърли ли газ няма проблем. Помогнете!

Здравей .! А когато е студена запалва ли на бензин и върви ли нормално /на бензин /? другото което трябва да кажеш е,дали газовата ти уредба е с ламбда контрол и емулатор и какъв е ключа газ бензин . Най сигурна и бърза проба може да се направи за проблема ти ,когато загрее и откаже ,да провериш дали при въртене на стартер помпата подава гориво към моноинжекцията -откачаш маркуча /ще ти трябва помощник / поставяш го в празна бутилка от минерална вода и някой завърта на стартер -ако има достатъчно силен дебит,значи с помпата и релето вс е ок. Тогава търсиш проблема в моноинжекцията . има вероятност проблема да е в самата дюза ,когато загрее да прекъсва ,но има и вероятност да е от управлението на газовото /ако има такова /...до скоро
Reply

#5
Здравейте колеги! Писах за моя проблем,но нищо не открих,а именно-не пали когато е топла.При проверка за грешки ми дава код 1.1.3-реле за контролера.Запали ли върви добре ,но докато запали голям зор,а когато е на газ няма проблем.Копчето бензин-газ е автоматично и не може да пали директно на газ.Моля помогнете да открия това реле за контролера,къде се намира.Само тази грешка ми дава.Смених релето за бензиновата помпа,пак същото,смених целия горен корпус на моноинжекцията ,но няма разлика пак ми дава грешка1.1.3 реле за контролера.Помогнете,ако някой знае къде е това реле!Благодаря Ви предварително!
Reply

#6
валери стоянов Wrote:Здравейте колеги! Писах за моя проблем,но нищо не открих,а именно-не пали когато е топла.При проверка за грешки ми дава код 1.1.3-реле за контролера.Запали ли върви добре ,но докато запали голям зор,а когато е на газ няма проблем.Копчето бензин-газ е автоматично и не може да пали директно на газ.Моля помогнете да открия това реле за контролера,къде се намира.Само тази грешка ми дава.Смених релето за бензиновата помпа,пак същото,смених целия горен корпус на моноинжекцията ,но няма разлика пак ми дава грешка1.1.3 реле за контролера.Помогнете,ако някой знае къде е това реле!Благодаря Ви предварително!
Reply

#7
валери стоянов Wrote:Здравейте колеги! Писах за моя проблем,но нищо не открих,а именно-не пали когато е топла.При проверка за грешки ми дава код 1.1.3-реле за контролера.Запали ли върви добре ,но докато запали голям зор,а когато е на газ няма проблем.Копчето бензин-газ е автоматично и не може да пали директно на газ.Моля помогнете да открия това реле за контролера,къде се намира.Само тази грешка ми дава.Смених релето за бензиновата помпа,пак същото,смених целия горен корпус на моноинжекцията ,но няма разлика пак ми дава грешка1.1.3 реле за контролера.Помогнете,ако някой знае къде е това реле!Благодаря Ви предварително!
несвързано си обяснил ,уж не пали директно на газ ,а на газ като запалела няма проблем и върви ...на 4-та серия под жабката има две релета -едното е за помпата -на него трябва да има и два предпазителя,другото не знам за какво е ,но най вероятно е да включи това за помпата ,защото помпата започва да върти -ЕДВА КОГАТО сме дали на контакт и двигателя се завърта било от стартера или на бутане на скорост ---помпата заработва и прави налягане след като компа отчете движение на маховика ,чрез датчика за ъглов импулс -с една дума -ако си дал на контакт -помпата не тръгва ....обаче ако ,когато си на контакт и двигателя се завърти ,независимо от стартера или на бутане -,щраква едно реле и помпата тогава започва да работи ...не знам това реле за контролера кое е ,но може да е същото за което говоря -и е под жабката .имам електрическите схеми на моделите до 92-ра и ако не откриеш проблема ,ще се опитам да ти помогна
Reply

#8
Ползвам разшифровка на кодовете за неизправности от руска и от немска литература, и двата източника определят код 1.1.3 като проблем в инжектора, а не реле на контролера.Проверете инжектора повредата е в него.
Reply

#9
Здравейте колеги.Преди години имах този проблем на 460 1,8ми.Загрее ли колата няма палене на бензин,а в движение при обръщане на бензин забива и не ще да върви.Грешката 1,1,3 е преобеднена или преобогатена горивна смес и ми я изкарваше при обръщане от бензин на газ.Оказа се спечена дюза на моноинжекцията.Хванахме я,като при въртене на стартер и свален въздухопровод от филтъра към моноинж. някой пръсне със спрей за почистване на карбуратори[това имахме под ръка]върху дюзата и колата запали.Оказа се ,че дюзата не впръсква бензин,а пали от спрея.Два пъти я чистихме на ултразук и караше след това доста време,но третия път тотално изгоря.Намерих си втора употреба мисля за 50лв,защото тогава се оказа,че нова струва над 500лв.Мисля,че ставаше и от други моноинжекции на бош,като разликата беше в цвета на дюзата[различен размер и оттам дебит],но ако караш на газ,мисля че не е проблем.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)