This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Шарнир - някои сменял ли е?
#1
Здравейте,
Някой сменял ли е шарнир на 850-ка? В магазина казаха. че имало два вида - ако носача е алуминиев можело да се сменя, било около 60лв. Ако носача е чугунен - не можело. Каво означава това - че ще трябва да сменя целия носач ли? И за каква ли цифра говорим?
Как да ги различа, алуминиевите от чугунените (честно казано малко ме съмнява Волво да използват този материал, до колкото знам чугуна е доста тежък материал, но пък хората в магазина БИ трябвало да знаят по-добре)
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Цитирай
Thanks given by:
#2
мойте шарнири бяха капсуловани с носачите и се сменя целия носач. И на мен ми казаха в един магазин за два вида, но ги огледай много внимателно мисля, че и твойте ще са такива. В мото пфое искаха около 350лв на страна. Както може да се предположи не ги дадох тия пари и в крайна сметка моите шарнири са рециклирани за 70лв и двата.

пп: в магазина не винаги знаят, отварят едни каталози и зяпат кво пише
Цитирай
Thanks given by:
#3
Ето малко картинки да добиеш представа как изглеждат. :wink: Така като ги гледам наистнина е едно цяло шарнира сьс носача. Това е тенденция от средата на 90-е насам при много производители, не са капсуловани а направо си е излят така носача ( и моите са такива):| Сменях един, като го порьчвах от сааб вариянта на сайта. При цена 129,99 $(без тяхното ДДС) с доставка ,тук плащане на нашето ДДС и 5% мито излезе около 320-340лв. В " Скан Тек" София ми бяха казали цена 350 лв. В този случай по-добре да ги бях взел от тук щях да спестя бая разтакаване по митници за деклараций и тн. :roll: Вариятна с рециклирането ми го предлагаха ,като ме убеждаваха че ставало много здраво ама като знам че някои е проявявал самодейност вьрху алуминиева част ,дори и да го направи много здраво пак ще го има това чувство като карам: "А дали няма да се строши точно сега когато сьм се засилил.." :lol:
Цитирай
Thanks given by:
#4
Ами не изглеждат така, Имам три винта/болта на всеки от шарнирте, при носачите. Благодаря ви за отговорите. Коагато реша проблена ще пиша но за сега продължаваме да сме в неведение.
Цитирай
Thanks given by:
#5
Значи доколкото знам за моделите до 93 са отделно шарнир и носач. Аз съм с кола от 94-та и е монолитна конструкция. И аз ги рециклирах мойте на окръжна болница за 60лв. Малко е кофти щотото по-принцип е 15лв на шарнир, ама видиш ли щото е Волво и щотото нови са поне 230 лв. По какво се различават ли? Aми при модела с отделен шарнир, шарнира е хванат с три болта за нoсача. Междодруготo този начин на окчване е запазен после и при V70.
Земното кълбо е пълно с тикви! А най-голямата тиква е...
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)