Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Преди 2 години с Х5 Е53, 3.0 D 218 hp фейслифт, и то с ръчна скоростна кутия, така затънах в едни пясъци на Синеморец, че събрах селото са сеир!!! :oops: Пълна боза се оказа тая "джипка"...
Копахме с лопати, ринахме, бутахме... хурка!
Накрая дойде арендатора на плажа, с един Land Cruiser и ме издърпа като пирон от кисело мляко.
Ето това е off road-er!
Нашите паркетници като BMW X5, AUDI Q7, TOUAREG и дори любимото ми/ни XC90 не стават за тази авантюра!
Тук властелините са LC, Pajero, Pathfinder, Discovery, Difender...
Да завърша с думите на арендатора-спасител в пясъците :
"Знаеш ли как си изкарва хляба един старец с верижно тракторче ЮМЗ от селото?"
"Как?, питам аз."
"Ами ходи по плажовете и вади тарикати като теб лъскави "джипки", дето се правят на майстори тука...
Поздрави на всички ентусиасти!
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 300
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2014
Reputation:
0
Ам що сравнявате XC90/X5/Toureg/Q7 с Land Cruiser/Pajero/Pathfinder/Discover и т.н. Тая машина е направена да се движи по равно и гладко. Държи се много прилично на сняг, дъжд, кал АМА за у гората не става, никой не го отрича това. Ама и Range след 2003г е проходим толкова колкото паркетниците. В Дифендъра комфорта е колкото в Уазка
Posts: 349
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2014
Reputation:
0
Ev-V50 Wrote:И последно, пожелавам на всекиму да е аматьор и ентусиаст като Джереми Кларксън.Всяка година да тества десетки нови модели на най-различни марки, след което да му пускат аматьорските шоута по ББС, Тубата и все от сорта неща с аудитория от стотици милиони хора по света.
Колега ти мислиш ли, че наистина "тества", или говори каквото му кажат?Всички тези предавания, състезания са си за реклама...X5 доколкото си спомням печелеше някакво "съзтезание" в пустинята...Според тебе това истина ли е?
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
matanasov Wrote:Ам що сравнявате XC90/X5/Toureg/Q7 с Land Cruiser/Pajero/Pathfinder/Discover и т.н. Тая машина е направена да се движи по равно и гладко. Държи се много прилично на сняг, дъжд, кал АМА за у гората не става, никой не го отрича това. Ама и Range след 2003г е проходим толкова колкото паркетниците. В Дифендъра комфорта е колкото в Уазка Нищо не сравнявам(е)... Просто казвам, че първите 3-4 машини нямат нищо общо с off road!
Дъжд, сняг (зависи колко дълбок) може... ама ако я вкараш в кал ще се видиш в приключение.
Ако искате камънак, газене и истински off roadХС не е вашия избор...
А за Рейндж да не говорим, там силните от семейството са Дискавъри и Дифендър.
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Е, колегата какво попита и мисля получи доста ясни отговори - ХС90 е "паркетник" и не става за off-road 8-)
Мисля, че разбра - няма да затънеш зимата по улицата, но не се пробвай по баирите
btw ... към колегата, използваш тази дума "паркетник" - когато я напишеш в Гуглето излизат всички възможни астомобили с някаква система 4х4 :lol:
Ето - <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.google.bg/search?q=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA&client=firefox-a&hs=p7Z&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=nts&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Rf__U6PLDqq80QWfmIHgBA&ved=0CB8QsAQ&biw=1366&bih=614">https://www.google.bg/search?q=%D0%BF%D ... 66&bih=614</a><!-- m -->
Да ми обясниш на кого да се доверя - Гуглето или теб :mrgreen:
Има означение за този вид автомобили - SUV (Sport Utility Vehicle)
Джип не е джип, а марка автомобили - Jeep
Off-road-ър не е нито един от изброените от теб марки и модели ... това са специално пригодени МПС-та (дори не са точно автомобили), които са хомологирани за състезания извън асфалт
За всеки път си има гуми, окачване, предавателни числа и кутии ... как изкара Х6 от аслфалта с високоскоростните 315/35/20 и го подкара по чукаците :lol: Недей само да подкарваш Land Cruiser по магистралата с над 120-130, защото шансът да завършиш по таван е по-висок отколкото Х6 да затъне :lol: Надявам се да си карал този модел на Тойота и да знаеш за какво ти говоря, защото последното нещо за което става е да вози меко и да върви стабилно на пътя :lol: А как приятно подскача по завои с неравности - направо е предизвикателство да го удържиш, спокойно може да тренират млади състезатели на подобни автомобили :lol:
Отделно - преди около 10 дена направих с последния модел на Х5 (М50d) еднодневен тур (София-Бургас-Варна-София) и искам да ти кажа, че при 160-180 км/ч на магистралата заспивах :lol: Със сигурност не го пробвах и не исках на пясъка, но за 1000 км нито ме заболя дископатията, нито се уморих ... а в същото време се возих сигурно и спокойно Среден разход - 10/100 при скорост над 160 на магистралата и над 120-140 извън нея (където можеше), 4 човека и климатикът на MAX. Въпросният Ленд Круизер ми даваше 14/100 при 110 км/ч на автопилот на магистралата и определено това му бе най-икономичната скорост :lol: Така че бих карал "паркетник" и когато искам да се катеря по баири - ще го направя пеш, дори е полезно. А плажът е да си почивам на него, а не да го цапам с автомобил
Други въпроси?
Усещам някаква злоба и ненавист у теб към SUV моделите, мога и да греша, но ако на теб не ти харесват, то значи си един от малкото, защото в световен мащаб ПАЗАРЪТ заменя комбита и ванове с подобни автомобили Аз направих същото - не исках ван, исках AWD, исках да е сигурно и комфортно = ХС90 си взех и определено не съжалявам ... следващото пак ще е ХС90, ако не 2015, то по-ново от моето
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Ev-V50 Wrote:Dodo 155 Wrote:Докато "караш" колите в Тубата, няма как да ме убедиш
Когато се качиш на дадена марка, с дадена система, покараш на разни терени - тогава ще предължим.
Волво вграждат Haldex от I do IV, така че като чуеш Haldex не си представяй Тубата :lol:
Само се замисли защо Skoda и VW не слагат Quattro с торсени, а Haldex? :lol: :mrgreen:
btw ... и това, за чупливите Ровъри - ще станеш за смях Дифендър е толкова здрав, колкото в Тубата нямат архив :lol:
Моля те да се придържаме към темата и даваме лични примери за ХС90, а не разни аматьорски клипове на ентусиасти Колега, защо реши, че само ти имаш опит с офроуд и паркетници?Сигурно, за да препоръчвам и харесвам Роувър имам опит с него, а и не само с него.Нито Сузукито, нито Субаруто, нито Роувъра, нито дори и Нивата от колите които съм карал не бих оставил, за да седна в паркетник и да тръгна на офроуд.Както по-рано в темата написах, паркетника е за кеф и дълъг път - да му се насладиш на лукса и комфорта.За офроуд...съжалявам, но просто не струва!Но си прав - аз съм аматьор!Не съм професионист, който съди по качествата на една система от това какво е написано за нея на хартия, а не реално какво може.
Сигурно някой такъв професионалист миналата зима в една снежна буря си беше окопал БМВ-то Х6 в снега и беше блокирал улицата, та не можеше човек да се прибере, като хората.
Ама карай, нали съм аматьор, та не се доверявам на написаното в рекламните брошури.Може би трябва да си ги разпечатам и като видя някой забит в снега зимата, ще му ги покажа, за да знае как да се измъкне :mrgreen:
И последно, пожелавам на всекиму да е аматьор и ентусиаст като Джереми Кларксън.Всяка година да тества десетки нови модели на най-различни марки, след което да му пускат аматьорските шоута по ББС, Тубата и все от сорта неща с аудитория от стотици милиони хора по света.
Пич,
твоя офроуд опит е колкото моя с космическа совалка! :lol: Не се обиждай, но като гледам, какви клипчета си пуснал от Тюба ясно си личи, че не си го правил!
Джреми Кларксън е страхотен журналист, но скъпо платена курва. Рейнджа, който катери като обезумял по-скалите, е с наклонена камера и това е монтаж!
Ясно ни е на всички, че X5 и XC90 не са офроудъри, но както Влади вече ти каза, с подходящи гуми за конкретните условия едва ли ще закъсаш някъде! Проблема е, че повечето такива коли се карат с ниско-профилни широки гуми, които са подходящи само за асвалт! Аз не съм привърженик на тази SuV концепция и дори ме дразни, защото няма нищо по- безсмислено да караш нещо с формата на паве основно в града, което гори много и да изтъкваш колко е надежно или безопасно. Обаче богатите задници на Запад (предимно Америка в началото), трябваше да има къде да си похарчат парите и да правят на различнии. Лошото е, че в България тази глупост навлезе и доразви и сега, куцо, и сакато купува "Павета", за да изглежда авторитетно. Само че, ако плащаха данъците за тях, както например тук на Острова, половината нямаше и да си помислят за това!
Пздрави
Volvo For life!
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
WINERGY Wrote:Ev-V50 Wrote:И последно, пожелавам на всекиму да е аматьор и ентусиаст като Джереми Кларксън.Всяка година да тества десетки нови модели на най-различни марки, след което да му пускат аматьорските шоута по ББС, Тубата и все от сорта неща с аудитория от стотици милиони хора по света.
Колега ти мислиш ли, че наистина "тества", или говори каквото му кажат?Всички тези предавания, състезания са си за реклама...X5 доколкото си спомням печелеше някакво "съзтезание" в пустинята...Според тебе това истина ли е? Това състезание Х5 едва ли го е спечелило при Джереми Кларксън, ама както и да е!На него паркетниците са му "страст".Обича много да ги тества на офроуд, а там резултатите са.... :mrgreen:
А е ясно, че автомобилопроизводителите ще искат да се намърдат за реклама в популярно шоу, като неговото!
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
JMI Wrote:Пич,
твоя офроуд опит е колкото моя с космическа совалка! :lol: Не се обиждай, но като гледам, какви клипчета си пуснал от Тюба ясно си личи, че не си го правил!
Джреми Кларксън е страхотен журналист, но скъпо платена курва. Рейнджа, който катери като обезумял по-скалите, е с наклонена камера и това е монтаж!
Ясно ни е на всички, че X5 и XC90 не са офроудъри, но както Влади вече ти каза, с подходящи гуми за конкретните условия едва ли ще закъсаш някъде! Проблема е, че повечето такива коли се карат с ниско-профилни широки гуми, които са подходящи само за асвалт! Аз не съм привърженик на тази SuV концепция и дори ме дразни, защото няма нищо по- безсмислено да караш нещо с формата на паве основно в града, което гори много и да изтъкваш колко е надежно или безопасно. Обаче богатите задници на Запад (предимно Америка в началото), трябваше да има къде да си похарчат парите и да правят на различнии. Лошото е, че в България тази глупост навлезе и доразви и сега, куцо, и сакато купува "Павета", за да изглежда авторитетно. Само че, ако плащаха данъците за тях, както например тук на Острова, половината нямаше и да си помислят за това!
Пздрави Явно при ситуацията с Роувърите, са наклонили и дърветата с монтаж :mrgreen:
Аз лично ще си купя паркетник, защото возят по-добре от леките им автомобили.Освен това ми трябва място за повече пространство и комфорт.В сняг също ще е по-добре от сегашното ми В50.
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 2,630
Threads: 56
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2012
Reputation:
0
Поохладете страстите
BG VOLVO Member #00409
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Dodo 155 Wrote:Поохладете страстите
И настъпва ядрена зима! :lol:
Volvo For life!
|