The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Реле мигачи - проблем на V40 (2001г.)

#1
колеги колата ми е както се вижда от заглавието волво v40, 2001г. и имам странен за мен проблем. Понякога релето за мигачите и аварийните ми започва да цвърчи гадно. Единия път ми се беше извадил по време на път долния маркуч на кулера и се прибрах по лекичко ,но по пътя взе да ми цвърчи релето. Доста се бях шашнал но след като го стегнах се оправи и релето. А втория път беше след като смених антифриза и както си му е реда източих отвсякъде,налях новия антифриз обезвъздуших ,докарах го на ниво и като загря пак започна да цвърчи пустото реле. Източих малко антифриз до около долната граница и спря. Но сега като че ли по жегите понякога пак започва това реле да писка.Мисля че това реле е един вид като авариен режим на колата защото като пусна мигачите или аварийните цвърчернето спира като ги спра пак започва.
Умолявам ви който е имал такъв проблем да сподели какво е било,как го е оправил. Или пък дайте съвет какво аз да направя. Все още си мисля че проблема идва от охладителната система,но не се сещам какво и как да бутна вече. Перката си ми работи и 2-те степени(тествано). Дайте съвети и мнения .
Reply

#2
Незнам какво общо има релето на мгачите,с охладителната течност.По вероятно е копчето за аварийните да ти прави проблем,или другият вариянт е шофьорският колан където се закопчава.Другото може да е някакво съвпадение.Така мисля аз.Може и да съм в грешка.Пиши ако си оправил проблема и как.Поздрави.
Reply

#3
пак казвам че пищи релето което е общо за мигачите и аварийните и спира когато включа ляв или десен ,мигач или самите аварийни. Релето се намира в краката или по точно до коляното на левия крак ниско в таблото. А дали може да имам датчик за налягането на антифриза в системата и ако капачката ми не е вред да прави по-високо налягане и системата да отчита грешка и от там да ми писва релето или фантазирам вече. И другото което е че не пищи винаги като я запаля ами като му скимне започва и така.
Reply

#4
Провери си масата на акумулатора към купето !
Стегни я за всеки случай!
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#5
днес от дълго време насам имах малко повече свободно време и си разреших проблема. Успях да намеря една тема която ми помогна,а и колегата vil4an76 беше прав в предположението си. Та проблема се оказа в колана(когато не си го сложил освен лампичката която премигва трябва да цвърчи и релето на мигачите,то е свързано с таз премигваща лампа),но странното беше че досега като съм карал без колан не ми е правило чакмаци,получава се от време на време. И това ме навежда на мисълта че зумерчето на това реле не бачка много адекватно.Както и да е днес като започна да цвърка и забих колана и вуала,така бързо не съм разгадавал проблем по каквото и да било. Но аз нали съм българин и върша всичко му по български,откачих буксата под седалката за колана да спре да ми свети лампата и пищи релето и вярно спря.Викам си велик съм и в този момент виждам на таблото ми свети лампата за колана дава грешка. Та нормалното решение колеги като поука е слагайте си коланите да нямате проблеми ,но аз няма да оставя така да ме цакат шведите ще измисля нещо.
Проблема е решен елементарно и темата може да я заключите,благодаря на ОТЗОВАЛИТЕ се
Reply

#6
jbaby Wrote:Та нормалното решение колеги като поука е слагайте си коланите да нямате проблеми ,но аз няма да оставя така да ме цакат шведите ще измисля нещо.
Проблема е решен елементарно и темата може да я заключите,благодаря на ОТЗОВАЛИТЕ се

Щом говориш за заключване на темата значи няма да прочетеш написаното по долу и все пак: Слагайте си коланите!!! Шведите мислят за живота ти повече от теб самия явно! И все пак щом не искаш да спазваш елементарните правила на шведите, китайците са им намерили цаката т.е. на всеки битак или магазин за аксесоари продават преходници за коланите на цена около 3 до 5 лева!
[Image: ab257843.gif]
Reply

#7
Колега, радвам се, че решил проблема, но темите не се заключват след такова развитие, защото след 3 дни пак ще има някой с подобен проблем и ще трябва да отваря нова тема, вместо да пише в тази Wink
Иначе подкрепям на 100% горното мнение - коланите са измислени от ВОЛВО и подарени на всички произвеодители, защото спасяват животи!
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#8
mikizh Wrote:
jbaby Wrote:И все пак щом не искаш да спазваш елементарните правила на шведите, китайците са им намерили цаката т.е. на всеки битак или магазин за аксесоари продават преходници за коланите на цена около 3 до 5 лева!

не съм казвал че няма да прочета или следя темата ами че проблема ми е открит и решен и съм напирал как. Благодаря за инфото относно преходниците на китайците, не се бях сетил за такъв вариант.Само че при мен не можеш да щракнеш всеки колан на друго място,явно са различни по форма щракалките. Направено е с цел да не се бъркаш и го открих случайно докато се занимавах със задните седалки и коланите им. Та дали ще случа да ми пасне освен ако не пише че са за различни марки и така. И второ не съм казвал че няма да им спазвам елементарните правила за слагане на колана(обикновено си го слагам и дори карам останалите да го правят,но и аз съм карал без,но да сме честни кой не е че да ме съди точно мен), а че ще намеря начин да премахна това досадно цвърчене на релето защото ме побърка докато не знаех по каква причина се появи. Мислех да пробвам друго,но ако не стане и твоя вариант е добър и благодаря.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)